English

با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان توزیع بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در اصفهان خبر داد.

توزیع بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از شروع ماه محرم تاکنون، بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم و بیش از 300 هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران و نیکوکاران میان مددجویان کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی ، گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم طبخ و 300 هزار بسته معیشتی در سراسر استان با اعتباری بیش از 72 میلیارد تومان توزیع شده است.

کریم زارع با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی با همت و مشارکت حامیان، نیکوکاران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری انجام شده است، ادامه داد: بیش از 300 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی بالغ بر 20 میلیارد و 780 میلیون تومان و بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم در 229 آشپزخانه در سراسر استان طبخ و با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 500 میلیون تومان به مددجویان اهدا شد.

این مقام مسئول افزود: در سراسر استان با مشارکت سپاه صاحب الزمان(عج)، گروه های جهادی و داوطلب به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز 800 پرس غذای گرم و 100 بسته معیشتی در مجموع با ارزشی بالغ بر 74 میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان با قدردانی از همکاری سپاه در خدمت رسانی به محرومان و مددجویان این نهاد، بیان داشت: امیدواریم با مشارکت سپاه صاحب الزمان(عج) در حرکتی جهادی و انقلابی در رسیدگی و رفع مشکلات نیازمندان، گام های موثری برداریم و در کنار تامین معیشت، به خودکفایی هر چه بیشتر مددجویان دست یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه