English

کریم زارع خبر داد:

توزیع بیش از ۹۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۹۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

توزیع بیش از ۹۰ هزار وعده غذای گرم به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: 90هزار و ۱۹۳ وعده غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به مددجویان کمیته امداد اصفهان توزیع شد.

وی افزود: تاکنون ۹۰ هزار و ۱۹۳ وعده غذای گرم به همراه ۲۴ هزار و ۳۱۴ سبد کالای اساسی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و ۹۰۲ میلیون تومان از ابتدای این ماه مبارک به مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان هدف گذاری کمیته امداد اصفهان در ماه مبارک رمضان را توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و ۱۱۰ هزار سبد کالا به مددجویان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و هم افزایی نیکوکاران، خیران، نهادها و سازمانها در این ماه پر خیر و برکت به این اهداف خداپسندانه دست یابیم و گامی موثر در راستای حمایت از نیازمندان اصفهانی در روزهای سخت اقتصادی کنونی برداریم.

کریم زارع با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، خاطر نشان ساخت: در شام و روز ولادت این امام همام، ۱۱۰ هزار وعده غذای طبخ شده در طرح اطعام مهدوی به خانوارهای تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلیه مقررات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرآیند طبخ، بسته بندی و توزیع غذا در طرح اطعام مهدوی رعایت می شود، گفت: غذای تهیه شده برای جلوگیری از تجمع با حفظ شان و آبروی مددجویان درب منازل آنها توزیع می شود.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با درخواست از مردم نیک اندیش استان برای همراهی با این نهاد در این طرح و رساندن غذای گرم با کیفیت به نیازمندان و اقشاری که توان اقتصادی کمی دارند، یادآور شد: زیرساخت های لازم برای مشارکت حضوری و غیرحضوری در این طرح و سایر برنامه های کمیته امداد استان اصفهان فراهم شده است و همشهریان خیراندیش اصفهانی علاوه بر حضور در دفاتر و مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir ، واریز به شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این خیر کثیر سهیم شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه