English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبرداد:

فعالیت ۴۲۱ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از فعالیت 421 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان خبرداد.

فعالیت 421 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار داشت:421 مرکز نیکوکاری از ابتدای شروع به کار مراکز نیکوکاری تا پایان سال گذشته، مشغول فعالیت و جذب کمک های مردمی و کمک به نیازمندان هستند.

وی افزود: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری حفظ مسئولیت اجتماعی، تقویت روحیه انفاق و نوع دوستی میان مردم بوده است که به لطف خدا از ابتدای شروع به کار تا پایان سال گذشته، 421 مرکز نیکوکاری مشغول فعالیت و جذب کمک های مردمی و کمک به نیازمندان هستند.

این مقام مسئول گفت: این مراکز در سال 1399 توانسته اند با حمایت خیرین نیکوکار مبلغ 210 میلیارد تومان کمک جذب و میان نیازمندان توزیع نمایند.

زارع تاکید کرد: مراکز نیکوکاری خاص افراد مددجو تحت حمایت کمیته امداد نمی باشد و افراد نیازمند که در محلات مربوطه شناسایی شده اند نیز تحت حمایت قرار می گیرند.

وی با اشاره به آنکه نیمی از مراکز نیکوکاری به صورت تخصصی فعالیت می کنند، بیان داشت: در چشم انداز سال جاری برنامه ریزی شده است که مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه های اشتغال، مسکن، درمان و فرهنگی ایجاد و درخصوص برون سپاری فعالیت های امداد به آنها تمرکز کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین در خصوص افزایش تعداد مراکز نیکوکاری افزود: در برنامه سال جاری شروع به کار 200 مرکز جدید پیش بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه