English

شهردار منطقه ۱۰ شهر اصفهان خبر داد:

راه انداری خط اتوبوس حصه تا ترمینال باقوشخانه

شهردار منطقه 10 شهر اصفهان از راه انداری خط اتوبوس حصه تا ترمینال باقوشخانه خبر داد.

راه انداری خط اتوبوس حصه تا ترمینال باقوشخانه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی گفت: متاسفانه در گذشته حمل و نقل عمومی در محله حصه فعال نبوده است به همین جهت خط مستقیم اتوبوس از حصه تا ترمینال باقوشخانه راه اندازی می شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ارتقای امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت استان اصفهان با محوریت محلات حاشیه نشین منطقه 10 شهرداری، با بیان اینکه یکی از سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی در اصفهان توجه به مناطق حاشیه ای شهر است، اظهار کرد: این مناطق نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر هستند به همین دلیل با هماهنگی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جلسه ای با محوریت محله حصه جنوبی برگزار شد تا به صورت جدی به بررسی و رفع مشکلات و معضلات این محله پرداخته شود.

شهبازی افزود: مدیران اداراتی که با این موضوع در ارتباط هستند باید در جلسات کارگروه حضور یابند و معاونان نیز با اختیارات تام در جلسه شرکت کنند تا به یاری خداوند بتوانیم در جهت حل مشکلات مردم این محله تصمیمات قابل اجرا اتخاذ کنیم.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان در خصوص مشکلات و معضلات این منطقه گفت: بخشی از این مشکلات مربوط به حوزه مدیریت شهری است که طی دو سال اخیر و با نگاه ویژه شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر به مناطق کم برخوردار، فعالیت‌ها و اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی به آسفالت کردن معابر محله حصه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: پروژه شبکه گذاری فاضلاب این محله با کمک شهرداری مرکزی به منطقه 10 و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان انجام شده است.

مشکل وقفی بودن زمین های حصه

شهبازی، فرهنگسرای در دست ساخت این محله را یکی از بهترین فرهنگسراهای سطح استان دانست و گفت: امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و مدون و همکاری سایر دستگاه‌های ذی ربط به نقطه مطلوب در این محله برسیم.

وی یکی از مشکلات مردم را اوقافی بودن زمین های منطقه عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و کمک مدیر کل اوقاف استان، نمایندگان مجلس و استاندار این مشکل حل شود.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در گذشته حمل و نقل عمومی در این محله فعال نبوده است، تصریح کرد: با همکاری سازمان اتوبوسرانی بخشی از نیازهای مردم در این حوزه رفع شده است و ایجاد خط مستقیم حصه تا ترمینال باقوشخانه را نیز در دستور کار شهرداری داریم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه