English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۹۵ درصدی خانه کودک استاد همایی/بهره برداری تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات احداث خانه کودک استاد همایی در خیابان معراج خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی خانه کودک استاد همایی/بهره برداری تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شهبازی گفت: احداث خانه کودک استاد همایی که در خیابان معراج واقع شده، تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت داشته و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی خانه کودک استاد همایی گفت: برای احداث این فرهنگسرا ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهبازی بیان داشت: احداث فرهنگسرای حصه در بزرگراه شهید اردستانی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع نیز در دست اجرا بوده و تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه فرهنگسرای حصه با ‌اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد.

وی از آسفالت باند جنوبی خیابان هفت تیر خبر داد و گفت: عملیات ساماندهی این خیابان حد فاصل خیابان‌های پروین تا سپیده کاشانی شامل مناسب‌سازی پیاده‌روها و تعریض خیابان تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

شهبازی تصریح کرد: برای ساماندهی خیابان هفت تیر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده تکمیل شود.

بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی در محله اطشاران

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه همزمان با اتمام ساماندهی خیابان هفت تیر ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی واقع در محله اطشاران نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: در این منطقه حدود شش میلیارد تومان برای اجرای پروژه ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی هزینه شده است که سه میلیارد  و ۳۰۰ میلیون تومان آن برای خرید زمین و تجهیزات مورد نیاز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی