English

امام جمعه مشهد مقدس:

تولید، ستون فقراتِ اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: تولید ستون فقراتِ اقتصاد مقاومتی است و باید نقدینگی ها به سمت تولید و اشتغالزایی برود و مردم و مسئولان بدانند که با افزایش تولید بیکاری از بین خواهد رفت.

تولید، ستون فقراتِ اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد در سخنانی عنوان کرد: در هفته گذشته، چهار راهکار در حوزه اقتصادی مشتمل بر هدایت نقدینگی‌ها به سمت تولید به‌وسیله دولت و مردم، اقدام سریع و مقتدرانه دولت در تنظیم بازار خصوصاً نسبت به کالاهای اساسی، حرکت رسانه‌ای در جهت تبیین پیشرفت‌ها و اجتناب از اظهارات و آمارهای غیرمستند و مدیریت مصرف و هزینه به همت مردم مطرح شد که هم مسئولان نظام و هم شما برادران و خواهران را مخاطب قرار می‌داد.

آیت الله علم الهدی افزود: تولید ستون فقراتِ اقتصاد مقاومتی است و باید نقدینگی ها به سمت تولید و اشتغالزایی برود و مردم و مسئولان بدانند که با افزایش تولید بیکاری از بین خواهد رفت.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دولت باید در اقدامی سریع به تنظیم کالاهای اساسی بپردازد زیرا ثبات معیشتی از ثبات اقتصادی مهم تر است و از رسانه ها در خواست می شود از انتشار دروغ پرهیز کنند و حقایق را به مردم بگویند و رسانه ها باید جلوی شایعه پراکنی ها را بگیرند و مشکلات مردم را مطرح کنند و برای بر طرف کردن مشکل مردم بکوشند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: پرهیز از اسراف و کنترل هزینه ها از بزرگترین ارکان اقتصادی و جهادی فی سبیل الله است و از مردم و مسئولان در خواست می شود به مدیریت مصرف و هزینه ها بپردازند و سطح هزینه ها نیز به همان نسبت افزایش می یابد که این امر بزرگترین عامل از بین برنده معیشت آن خانواده است.

امام جمعه مشهد همچنین متذکر شد: به طور قطع بی آبی زندگی را برای همه ما سخت خواهد کرد لذا باید در شرایط دشوار کنونی که منابع آبی به حداقل رسیده، مدیریت مصرف آب را جدی بگیریم.

آیت الله علم الهدی یادآور شد: مسئولان هم باید سعی کنند مانع از مصارف بی رویه آب در برخی بخشها مانند استخرهای ویلاها شوند و مردم هم اگر مصرف آب را تا ۴۰ درصد کاهش دهند، خواهیم توانست تابستان را بدون مشکل زیاد پشت سر بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه