English

اعطای مدرک تحصیلی افتخاری به خانواده شهید عشوری

مدرک تحصیلی افتخاری کارشناسی ارشد شهید عشوری به خانواده این شهید اعطا شد.

اعطای مدرک تحصیلی افتخاری به خانواده شهید عشوری

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  با حضور رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، مدرک تحصیلی افتخاری کارشناسی ارشد شهید مدافع امنیت شهید حسن عشوری به خانواده این شهید در رودسر اعطا شد.
شهید مدافع امنیت حسن عشوری دانشجوی رشته حقوق جزا و جرم شناسی در مقطع کارشناسی ارشد بود که در تاریخ ۲۴ خرداد ۹۶ در درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسید.

محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به همراه فرمانده سپاه شهرستان لنگرود، رئیس بنیاد شهید شهرستان لنگرود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، معاونین و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت، لاهیجان و رودسر با خانواده شهید والامقام " حسن عشوری " دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ضمن قرائت متن مدرک تحصیلی افتخاری شهید حسن عشوری، توسط دکتر دوستار " رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان " مدرک افتخاری گواهینامه پایان تحصیلات دوره کار‌شناسی ارشد « جزا و جرم شناسی » از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، به خانواده این شهید بزرگوار تقدیم شد.

شهید امنیت حسن عشوری متولد ۲۴ مرداد ۱۳۶۸ در رودسر نخستین شهید وزارت اطلاعات در مقابله با جریانات تکفیری بود که در تاریخ ۲۴ خرداد سال ۱۳۹۶ در منطقه چابهار در دیگری با گروهک تروریستی به شهادت رسید، پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت پس از تشییع باشکوه مردم و مسئولان کشوری و استانی در بقعه متبرکه امامزادگان ماچیان رودسر به خاک سپرده شد.

پدر شهید والامقام " حسن عشوری "نیز از جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه