English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

رجایی و باهنر یک نوع الگوی مدیریتی برای ماست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت انقلابی و جهادی شهیدان رجایی و باهنر یک نوع الگوی مدیریتی برای ما باید باشد.

 رجایی و باهنر یک نوع الگوی مدیریتی برای ماست

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن ایام بزرگداشت مقام خبرنگار و هفته دولت اظهار کرد: خبرنگاران مطالبه‌گران واقعی و رابطان بین مردم و مسؤولان هستند. 

وی با اشاره به اینکه نام شهیدان رجایی و باهنر در بین مردم محبوب است، افزود: سلامت، صداقت، یک‌رنگ‌بودن و اخلاق خدایی آن‌ها باعث شد که بین مردم محبوب شوند و تا سالهای سال نام‌شان بین مردم بر سر زبان‌ها باشد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مدیریت انقلابی و جهادی شهیدان رجایی و باهنر یک نوع الگوی مدیریتی برای ما باید باشد، گفت: اگر فرهنگ مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در جامعه حاکم شود بی‌شک بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد. 

دوستار با اشاره به اینکه تواضع و فروتنی شهید رجایی در انقلاب اسلامی مثال‌زدنی بود، بیان کرد: رفتارهای خالصانه آن  ۲ شهید گران‌قدر در تاریخ انقلاب ماندگار شده و مردم آن‌ها را خالصانه دوست دارند. 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد مولود انقلاب اسلامی است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این چهل سال عمر خود در حوزه آموزشی قدم‌های موثری را در انقلاب و جهان برداشته است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه دستاوردهای فناورانه را در نمایشگاه چهل سالگی به دنیا نشان دادیم، گفت: شعار دانشگاه آزاد اسلامی بعد از سالگرد ۴۰ سالگی آن به شعار «دانشگاه بسترساز، اشتغال دانش بنیان» تغییر کرده است. 

دوستار با اشاره به اینکه حل مشکلات اشتغال دانشجویان را در برنامه داریم، تصریح کرد: در سال‌های اخیر در حوزه مهدویت ابهامات و سوالات زیادی توسط معاندین ایجاد شده بود که دانشگاه آزاد اسلامی برای جواب به این ابهامات دفتر کانون مهدویت را در ۴۲ واحد دانشگاهی ایجاد کرد. 

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان هم برنامه‌هایی را دنبال می‌کنیم، افزود: در ۸ شهرستان استان گیلان فعالیت در حوزه کارآفرینی و مهارت را راه‌اندازی کردیم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اجرای طرح پویش بیان کرد: در این طرح با صنایع مختلف وارد مذاکره شدیم تا نیاز آن‌ها در حوزه تخصص‌ها را شناسایی کنیم تا دانشجویان دانشگاه را به آن صنایع اعزام کنیم. 

دوستار با بیان اینکه دانشجویان بعد از ورود به صنایع و نیاز صنایع در آنجا مشغول به کار می‌شوند، تصریح کرد: از سال جاری این موضوع اجرایی شده است تا دانشجو در کنار درس علاوه بر کسب مهارت می‌تواند شانسی برای اشتغال در آنجا نیز داشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر موضوعات آموزشی در حوزه‌های فناوری نیز فعالیت دارد، گفت: هر سال روند جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت زیر صعودی دارد و مدرسه سما ما نیز نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش دانش‌آموز داشته است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه با تمام تلاش جهت ایجاد اشتغال برای دانشجویان قدم بر می‌داریم، افزود: تحصیل و ادامه تحصیل به مانند گذشته دیگر برای جامعه پاسخگو نیست و باید خود را بروز کنیم. 

دوستار با اشاره به اینکه اکنون خیلی از سیستم‌های کشاورزی بروز شده‌اند، بیان کرد: به همین دلیل باید دانشکده‌های چند موضوعی را راه‌اندازی کنیم که در آن مثلا در دانشکده کشاورزی موضوعات کشاورزی، کامپیوتر، هوش مصنوعی و ریاضی تدریس خواهد شد تا دانشجویان به تمامی این دروس آشنایی کامل داشته باشند. 

وی با بیان اینکه در مدرسه عالی مهارت، چهل مهارت آموزش داده می‌شود، گفت: در تلاش هستیم که در این مدرسه یک اتفاق جدیدی را رقم بزنیم و دانشجویان علاوه بر آموزش تئوری در حوزه عملی نیز مهارت پیدا کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه