English

فرماندار رشت در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت:

مدت باقی مانده از عمر شورا با انتخاب شهردار جدید باید به دوران ثبات مدیریتی تبدیل شود

فرماندار رشت گفت: باید با لحاظ جمیع جوانب در انتخاب شهردار جدید، مدت باقی مانده از عمر شورای کنونی به دوران ثبات مدیریتی و ثبت آثار و خدمات ماندگار در سطح شهر تبدیل شود.

مدت باقی مانده از عمر شورا با انتخاب شهردار جدید باید به دوران ثبات مدیریتی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت در دیدار سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با وی که به مناسبت هفته گرامیداشت دولت صورت پذیرفت، اظهارداشت: ۱۷۷ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۸۲ میلیارد تومان، در کنار افزایش ۱۹۲ درصدی کل اعتبارات هزینه شده و همچنین افزایش ۲۴۵ درصدی اشتغال ایجاد شده نسبت به هفته دولت سال گذشته، نشان از عملکرد پرتلاش، به دور از شعار و قابل تقدیر کارگزاران دولت مردمی ایران قوی در شهرستان رشت دارد.

وی حفظ عزت مردم را از اولویت های مدیریتی در نظام اسلامی دانسته و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولیت چون در قصد خدمت دارای خلوص نیت بودند، با کارهای ماندگاری که صورت دادند تبدیل به الگوی مدیریت در تراز انقلاب اسلامی شدند.

 وی افزود: بر اساس سیاستی که دولت مردمی ایران قوی در دستور کار دارد، مسئولین باید یار و همکار مردم بوده و در جهت رفع کمبودها تلاش نمایند. 

فرماندار رشت با اشاره به جدیت سرپرست شهرداری در گسترش خدمات و انجام وظائف محوله؛ همفکری، همکاری بین شهردار منتخب  و اعضای شورا و نیز کار در محیطی برادرانه را از ضروریات ارائه خدمت مطلوب به شهروندان دانست.

 وی ادامه داد: باید با لحاظ جمیع جوانب در انتخاب شهردار جدید، مدت باقی مانده از عمر شورای کنونی به دوران ثبات مدیریتی و ثبت آثار و خدمات ماندگار در سطح شهر تبدیل شود.

امام پناهی پسماند، حاشیه‌نشینی، ترافیک و وضعیت رودخانه های زرجوب و گوهر رود را از مشکلات مهم شهر رشت دانسته و بر آمادگی کامل مجموعه فرمانداری برای حمایت از تصمیمات و اقدامات مجموعه مدیریت شهری رشت در راستای حل مشکلات تاکید کرد. 

نماینده عالی دولت در مرکز استان در ادامه افزود: امروز رشتوندان از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند تا با فراموشی اتفاقات گذشته، استفاده از فرصت خدمتگزاری و نگاه امیدوار به آینده؛ منشاء آثار مثبت و بالا بردن استانداردهای زندگی شهری در رشت باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه