English

رشد ۱۱ درصدی آسفالت راه روستایی در شهرستان رشت

فرماندار رشت هدف‌گذاری اقتصادی شهرستان رشت را در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: سال گذشته ۵۰۰ کیلومتر از معابر شهری و روستایی شهرستان رشت آماده‌سازی و ۲۰۰ کیلومتر آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سیدعیسی مهدوی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در سه مرحله در سال گذشته اظهار کرد: هفته دولت سال گذشته تعداد ۳۴۵ پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیارد تومان در شهرستان رشت افتتاح شده است.

وی به افتتاح ۱۶۷ پروژه با سرمایه‌گذاری ۴۶۷ میلیارد تومان در دهه فجر سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: سال گذشته در روز روستا تعداد ۴۰ پروژه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه تعداد ۵۹۲ پروژه با سرمایه‌گذاری ۸۷۷ میلیارد تومان در سال گذشته در این شهرستان افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: سال ۹۴ تعداد ۴۷۸ پروژه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت به تصویب رسیده است.

مهدوی از تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد و بیان کرد: اتمام ۴٫۵ کیلومتر محور سنگر سیاهکل از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است.

وی به تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان محسوب می‌شود، ضمن اینکه عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌های سفر آغاز شده است.

فرماندار رشت در ادامه با بیان ارتقای گازرسانی این شهرستان از ۵۹٫۵ درصد به ۹۵ درصد، تصریح کرد: ارتقای آسفالت راه‌های روستایی از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان رشت است و آبرسانی به روستاهای رشت هم رشد داشت.

وی با بیان وجود عقب‌ماندگی‌هایی در شهرستان رشت، اظهار داشت: عقب‌ماندگی‌های مذکور در حال احصاست و این موارد در سال جاری پیگیری می‌شود.

مهدوی، هدف‌گذاری اقتصادی شهرستان رشت را در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: سال گذشته ۵۰۰ کیلومتر از معابر شهری و روستایی شهرستان رشت آماده‌سازی و ۲۰۰ کیلومتر آسفالت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه