English

رضا نصیری‌ خبر داد؛

افتتاح چندین طرح در هفته دولت در شهرستان گناباد

فرماندار گناباد بیان کرد: در هفته دولت امسال چند طرح صنعتی و روستایی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

افتتاح چندین طرح در هفته دولت در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا نصیری فرماندار گناباد در سخنانی اعلام کرد: حل مشکل سرمایه در گردش چینی تقدیس گناباد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت بااعتبار ۴۰ میلیارد تومان یکی از اقدامات مهم هفته دولت است.

نصیری در ادامه این خبر اضافه کرد: با راه‌اندازی طرح توسعه واحد صنعتی چینی تقدیس گناباد، هزار و ۱۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

فرماندار گناباد افزود: در هفته دولت امسال چند طرح صنعتی و روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید، طرح توسعه کارتن کوثر در هفته دولت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان بود و در این طرح اعتبارات لازم توسط بخش خصوصی و اعتبار بانکی تأمین شد.

وی ادامه داد: طرح مونتاژ تراکتور با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان با ظرفیت سالانه مونتاژ یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور یکی دیگر از طرح‌های مهم هفته دولت است که با حضور وزیر صمت در این شهرستان افتتاح شد.

نصیری در ادامه داد سخنان خود اظهار کرد: با دستور استاندار پست موبیل برق گناباد به این شهر منتقل شد، اکنون این پست از دو ماه قبل بااعتبار ۳۱ میلیون تومان راه‌اندازی شده و فعال است.

فرماندار گناباد متذکر شد: افتتاح فاز دوم کارخانه دانه‌بندی آرا سیلیس گناباد با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان یکی دیگر از این طرح ها بود که این کارخانه قابلیت کنستانتره آهن و فراوری روزانه ۲۵۰ تن سلیس را دارد و این کارخانه، نیازمندی صنایع خراسان رضوی را از داخل استان با هزینه کمتری تأمین می‌کند.

وی تاکید کرد: همچنین افتتاح کارخانه دانه‌های روغنی به اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، راه‌اندازی طرح تولید مبل با حمایت کمیته امداد امام خمینی با اعتبار دو میلیارد تومان، اجرای طرح هادی روستای رضو و سنگفرش داخل روستا را از دیگر طرح‌های افتتاح‌ شده در این شهرستان می باشد.

نصیری خاطرنشان کرد: کلنگ زنی آب‌رسانی دریکی از روستاهای شهرستان با اعتبار یک میلیارد تومان، افتتاح زمین چمن روستای زیبد با اعتبار۹۰۰ میلیون تومان کمک خیرین و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های مردمی جزء برنامه‌های هفته دولت در شهرستان گناباد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه