English

بیانیه تشکل های سیاسی_اسلامی دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

۹ دی بی نظیرترین حرکت‌خودجوش مردم در تاریخ انقلاب اسلامی

حماسه ماندگار یوم الله نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی است.

 9 دی بی نظیرترین حرکت‌خودجوش مردم در تاریخ انقلاب اسلامی

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، تشکل های سیاسی_اسلامی دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به مناسبت روز بصیرت9 دی بیانیه صادر کرد.

در بخش های از این بیانیه که یک نسخه از ان در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته؛ آمده است؛ حماسه ماندگار یوم الله نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرّین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه‌ی افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.

در این بیانیه افزوده شده است؛ روزی که مردم انقلابی و ولایتمدار ایران با بصیرت خود، به جهانیان اعلام کردند که در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند، هرگز ، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا  ولایت فقیه است ، بر می دارند .

 در این بیانیه خاطر نشان شده است؛ روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند این جمله حضرت امام خمینی (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته فتنه های زیادی را پشت سر گذاشته، اما بصیرت مردم و گوش به فرمان بودن به ولایت فقیه موجب شد تا از تمامی این فتنه ها به سلامت عبور کنند.

این بیانیه می افزاید؛ تمام امید دشمن اگر دیروز فتنه سیاسی بود ، در حال حاضر ایجاد فتنه اقتصادی است .فتنه اقتصادی که اتاق فرمان آن در خارج از کشور بوده ، سرویس‌های اطلاعاتی خارجی به همراه شبکه همکار غرب در داخل وخارج ایران طراحان و بازیگردانان این فتنه جدید هستند . در این مقطع حساس ، حفظ وحدت و انسجام ملی  شناخت راهبردهای معاندان و روشنگری عمیق این فتنه ، بسیار  ضروریست و لازم است مسئولان دلسوز با اجرای دقیق فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) کشور را از شرایط و فضای فعلی عبور دهند.

اکنون و در نهمین سالگرد حماسه عظیم و به یاد ماندنی ۹ دی ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگِ ملتِ حماسه آفرین و عاشورایی ایران اسلامی از عموم امت ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ی استان گیلان جهت حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی دعوت به عمل می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه