English

فرماندارسرخس:

رایزنی با چینی‌ها برای بررسی برقراری پروازهای باری فرودگاه سرخس

فرماندارسرخس بیان کرد: موضوع برقراری پروازهای مسافری از فرودگاه سرخس در حال پیگیری است و در بخش باری از چینی‌ها خواستیم با توجه به اشتغال زایی مناسب حمل بار هوایی این فرودگاه را نیز فعال کنند .

رایزنی با چینی‌ها برای بررسی برقراری پروازهای باری فرودگاه سرخس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن نوری زاده فرماندارسرخس اعلام کرد: شو، رایزن بازرگانی و اقتصادی چین در ایران و هیأت همراه  از زیرساختهای شهرستان مرزی سرخس بازدید کردند و در جریان ظرفیت‌های حمل و نقلی منطقه ویژه اقتصادی سرخس قرار گرفتند.

نوری زاده در ادامه گفت: موضوع برقراری پروازهای مسافری از فرودگاه سرخس در حال پیگیری است و در بخش باری از چینی‌ها خواستیم با توجه به اشتغال زایی مناسب حمل بار هوایی این فرودگاه را نیز فعال کنند .

فرماندارسرخس متذکر شد: مساله انرژی و ظرفیت و فعالیت پالایشگاه گاز خانگیران در شهرستان سرخس مهم است و فعالیت این مجموعه عظیم پالایشگاهی منوط به وجود گاز ترش است و این خوراک اولیه تا ۱۵ سال دیگر تمام و در نتیجه پالایشگاه تعطیل می‌شود.

نوری زاده اظهار کرد: چینی‌ها روابط نزدیکی در حوزه انرژی با ترکمنستان دارند و با توجه به هم مرز بودن ایران با ترکمنستان، می‌توانیم از چینی‌ها بخواهیم بخشی از گاز ترش ترکمنستان را به شهرستان سرخس منتقل کنند تا روند فعالیت پالایشگاه خانگیران تداوم یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه