English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

ناپایداری جوی، وزش باد و بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این ناپایداری جوی روز گذشته موجب بارش هشت میلیمتری باران در شهرستان قوچان و وزش باد با سرعت ۶۱ کیلومتر در شهرستان بجستان شد.

ناپایداری جوی، وزش باد و بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، با تقویت سامانه ناپایدار جوی، وزش باد و بارش‌های رگباری از عصر امروز در خراسان رضوی شدت می‌گیرد.

رضایی پور همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: خراسان رضوی از روز گذشته، تحت تاثیر ناپایداری‌های جوی قرار گرفت که این وضعیت تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این ناپایداری جوی روز گذشته موجب بارش هشت میلیمتری باران در شهرستان قوچان و وزش باد با سرعت ۶۱ کیلومتر در شهرستان بجستان شد.

 وی در ادامه متذکر شد: امروز نیز بارش‌های رگباری و وزش باد در بیشتر نقاط استان ادامه دارد که بارش‌های بهاری در نقاط شمالی و وزش باد در نواحی جنوبی خراسان رضوی مشهود‌تر خواهد بود.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان و سرخس به ترتیب با ۱۶ و ۴۱ درجه سلسیوس، خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند و کلانشهر مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۷ درجه را به ثبت رساند.

 رضایی پور در خاتمه یادآور شد: وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امروز در گرم‌ترین ساعات دمای هوای مشهد  به ۳۴ درجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه