English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

وزش باد شدید در سطح استان خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: فردا وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با خسارت در غالب نقاط استان رخ خواهد داد و در روز‌های پایانی هفته افزایش ابرناکی و کاهش قابل ملاحظه دما و در مناطق شمالی و غربی استان بارش‌های رگباری توام با رعد و برق خواهیم داشت.

وزش باد شدید در سطح استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: وزش باد شدید در سطح استان و در روز‌های پایانی هفته افزایش ابرناکی و کاهش قابل ملاحظه دما و در مناطق شمالی و غربی استان بارش‌های رگباری توام با رعد و برق خواهیم داشت.

اثمری در ادامه افزود: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ١۴ درجه و سرخس با ۴١ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان داورزن با سرعت ۵٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. همچنین از شهرستان کوهسرخ به میزان یک میلیمتر بارش ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٢٠ و ٣۶ درجه را به ثبت رسانده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣٧ درجه و در سردترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید.

وی همچنین یادآور شد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی ٢۴ ساعت آینده ضمن ماندگاری هوای گرم در استان شاهد وزش باد شدید هستیم که به ویژه در مناطق بادخیز با گردوخاک و کاهش کیفیت و احتمال بروز خسارت همراه است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه با خسارت در غالب نقاط استان رخ خواهد داد و روز‌های پایانی هفته افزایش ابرناکی و کاهش قابل ملاحظه دما ورا شاهد خواهیم بود.

اثمری در خاتمه متذکر شد: با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۶٩ بوده و امروز مشهد با شاخص ٧۵ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه