English

آذر رضایی پور:

برف و کولاک در راه خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با نفوذ سامانه ناپایدار بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و در نواحی شمالی و ارتفاعات استان به شکل بارش برف آغاز می شود.

برف و کولاک در راه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با ورود سامانه ناپایدار به این استان از فردا و پس فردا برف و کولاک و وزش باد شدید با احتمال خسارت مناطق سردسیر و کوهستانی استان را در بر می‌گیرد.

رضایی پور در ادامه این خبر تصریح کرد: با نفوذ سامانه ناپایدار به خراسان رضوی از امروز بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ و در نواحی شمالی و ارتفاعات استان به شکل بارش برف آغاز می شود که اوج این بارشها روز دوشنبه و اوایل روز سه‌شنبه همراه با کاهش دمای هوا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: این سامانه اواخر روز سه‌شنبه از استان خارج شده و اوضاع جوی استان پایدار می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: در شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوای صفر درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشترین سرعت وزش باد نیز در تایباد با ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است و دمای هوای مشهد نیز در این مدت بین پنج تا ۱۸ درجه سلسیوس می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه