English

زهرا عنایتی:

کاهش بارندگی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان و اغلب در نیمه شمالی آن رخ خواهد داد.

کاهش بارندگی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: کاهش بارندگی و وزش باد در سطح خراسان رضوی در روزهای آینده.

عنایتی در ادامه اضافه کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با خروج سامانه ناپایدار بارشی از این استان عصر امروز از شدت وزش باد کاسته شده و بارش‌ها ضعیف‌تر و محدود به نیمه شرقی، برخی نواحی شمالی و ارتفاعات استان می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: مه گرفتگی و کاهش دید در نواحی سردسیر و کوهستانی برای امشب و اوایل صبح فردا پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان و اغلب در نیمه شمالی آن رخ خواهد داد و در ایستگاه مشهد نیز ۹ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

عنایتی در خاتمه متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته از هر ۱۸ ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی بارندگی گزارش شده است که بیشترین باران در شهرستان‌های سرخس با ۲۶.۶ میلیمتر، کلات با ۱۷.۸ میلیمتر و خواف با ۲۱.۸ میلیمتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه