English

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان خبرداد؛

اصلاح زیرساخت‌های برق در جزایر هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: ۲۰ میلیارد تومان سال گذشته برای اصلاح شبکه برق جزایر این استان هزینه شد و هم‌اکنون ۱۰ میلیارد تومان دیگر در دست اجرا است.

اصلاح زیرساخت‌های برق در جزایر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان افزود: سال گذشته در توزیع اصلاحات شبکه برق هرمزگان اقدامات خوبی انجام شد و حدود ۲۰ میلیارد تومان از ردیف‌های بودجه سال گذشته برای جزایر جذب شد.

وی عنوان کرد: شبکه‌های برق و پست‌های هوایی و زمینی جزیره ابوموسی نیز به طور کامل اصلاح شده است و حدود پنج کیلومتر از شبکه‌های فرسوده این جزیره نیز در دست اجرا است که این طرح هم‌اکنون شروع شده و حدود یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهارکرد: در جزیزه لارک نیز اتفاق خوبی صورت گرفته و بنیاد مستضعفان کارهای خوبی در این جزیره انجام داده و در حال حاضر مشغول نصب چهار دستگاه مولد در این جزیره است که تا قبل از پیک تابستان قول دادند این مولدها وارد مدار شود.

کریمی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد اصلاحات شبکه برق تنب بزرگ انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر نیز یک پروژه ۱۰ میلیارد تومانی در جزایر از محل اعتبارات سفر رییس جمهور در دست اجرا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه