English

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم:

آمادگی اسکان ۴۸۰۰ تخته چادر در ۶ بوستان قم

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه آمادگی کامل برای اسکان استاندارد 4 هزار و 800 تخته چادر در بوستان‌های مشخص‌شده وجود دارد، گفت: همچنین 6 مکان مسقف نیز در نظر گرفته‌شده است.

آمادگی اسکان 4800 تخته چادر در 6 بوستان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: این کمیته در نیمه شعبان و اعیاد نوروز و مناسبت‌های خاص فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 6 نقطه برای اسکان روباز در سطح شهر در نظر گرفته‌شده است، مطرح کرد: از ماه گذشته با همکاری نهادهای مختلف بازدیدها از این اماکن انجام‌شده است. 

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: امسال به دلیل حساسیت‌های موجود با برگزاری جلساتی مقرر شد، نیروی انتظامی نظارت ویژه‌ای بر این اماکن داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای اسکان استاندارد 4 هزار و 800 تخته چادر در این اماکن وجود دارد، عنوان کرد: همچنین به دلیل پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای بارش باران و وزش باد، 6 مکان مسقف نیز در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم با همکاری‌ها رضایت زائرین را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ظهر نیمه شعبان با برگزاری جلسه‌ای تصمیم نهایی گرفته خواهد شد که این اماکن مسقف وارد مدار شوند یا خیر.

وی از برگزاری نماز جماعت در نمازخانه بوستان‌ها با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خبر داد و افزود: در تمام بوستان‌ها ابلاغ‌شده که به‌صورت ویژه سرویس بهداشتی‌ها و نمازخانه‌ها نظافت و نگهداری شوند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم همچنین خاطرنشان کرد: همزمان با شب نیمه شعبان، 20 پروژه شاخص سیماومنظر شهری که عمدتاً نورپردازی بوده به افتتاح می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نورپردازی 7 کیلومتر از بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام‌شده بود، مطرح کرد: امسال نیز در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) علاوه بر نورپردازی طولی، نورپردازی عرضی نیز انجام‌شده است.

جوادیان ادامه داد: نورپردازی میدان آل یاسین، میدان مرجعیت و کوه خضر سه پروژه شاخصی هستند که در شب نیمه شعبان تقدیم همشهریان می‌شوند.

وی از اجرای دیوارنگاره با موضوع مهدویت در رینگ مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: همچنین 800 نفر از نیروهای فضای سبز شهری از سه‌شنبه تا جمعه در آماده‌باش کامل قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه