English

داود بحیرایی خبر داد؛

برگزاری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

دبیر ستاد تسهیل خدمات سفر شهرداری اصفهان گفت: منطقه ده شهرداری اصفهان اولین منطقه ای است که جلسه ستاد خود را برگزار کرده است و امیدوارم این منطقه همچون سال گذشته در میزبانی از میهمانان نوروزی موفق باشد.

برگزاری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در منطقه 10 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سعید نصر در جلسه ستاد تسهیل خدمات سفر منطقه ده که با حضور کلیه اعضای عضو و ریاست داود بحیرایی مدیر منطقه ده شهرداری اصفهان برگزار شد ، بیان کرد : ستاد تسهیلات خدمات سفر از سه ماه پیش کار خود را شروع کرده است و امسال پیش بینی می کنیم شرایط خاصی را داشته باشیم.

وی با اشاره به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان گفت: مصادف شدن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز و همچنین احتمال بارندگی در نوروز شرایط خاصی را برای ما ایجا د می کند و ما باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشیم .

حسین لادور رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ده نیز گفت: منطقه ده خانه تکانی خود را برای میزبانی از میهمانان نوروز و بهار آغاز کرده است .

وی افزود با توجه به نزدیکی منطقه ده با باغ فدک این منطقه هر ساله میزبان هزاران نفر از میهمانان نوروزی است و سال گذشته بیش از 3000 مسافر فقط در ورزشگاه های شهرداری اسکان داده شدند.

این مقام مسئول گفت: این تعداد اسکان غیر از افرادی است که در مدارس آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

لادور با اشاره به اماکن در نظر گرفته در منطقه ده برای اسکان مسافران نوروزی گفت: چهار ورزشگاه و همچنین امامزاده هفشویه در منطقه 10 توسط شهرداری برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده شده است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ده افزود: همچنین هشتصد کلاس درس مدارس در نوروز 1402 میزبان میهمانان نوروزی می باشد

در ادامه  مدیر منطقه ده و رئیس ستاد تسهیلات سفر منطقه ده شهرداری اصفهان هم در این جلسه با تشکر از کلیه دستگاههای حاضر در جلسه گفت: علاوه بر ارایه خدمات به مسافران نوروزی باید مراقب مال ،جان و ناموس مسافران و میهمانان هم باشیم و می طلبد تمام تلاش خود را در این خصوص انجام دهیم.

داود بحیرایی افزود : وظیفه نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی در این امر بسیار حساس است.

وی تاکید کرد : لازم است دستگاه ها تا قبل از شروع سفرهای نوروزی امکان اسکان را کاملا پایش کنند و تمام ملزومات رفاهی و امنیتی مسافران را تامین کنند.

بحیرایی خاطر نشان کرد : اماکنی که قابل تجهیز نیست باید از چرخه پذیرش میهمانان خارج شود .

به گزارش موج ؛ در جلسه ستاد تسهیلات سفر منطقه 10 شهرداری اصفهان نمایندگان نیروی انتظامی ، آموزش و پرورش ،معاونت ورزشی شهرداری ، ستاد بحران و کلیه دستگاههای مرتبط در جلسه حضور داشتند.

شهرداری 10داصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه