English

طرح مردمی کاشت سالانه ۶ میلیون نهال در هرمزگان آغار شد

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان گفت: ظرفیت ها و توانمندی‌های منابع طبیعی هرمزگان در عرصه تولید وکشت نهال بی نظیر است.

طرح مردمی کاشت سالانه ۶ میلیون نهال در هرمزگان آغار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدمحمد نور موسوی در شورای اداری منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان اظهارداشت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور آغاز شده و سهم هرمزگان در این پویش ملی سالانه ۶ میلیون نهال است.

وی بیان کرد: امنیت و اقتدار زیستی کشور در گرو کاشت درختان و توسعه فضای سبز شهری و عرصه های طبیعی است که برای رسیدن به این نرم باید نهایت تلاش خودرا بکنیم.

موسوی اضافه کرد: مشارکت مردم در منابع طبیعی خصوصا در طرح کاشت درخت بسیار بالا و چشمگیر می باشد هرجا که مردم حضور داشته اند اثرات و برکات خوبی را مشاهده کردیم.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان با اشاره به فراهم شدن بستر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، خاطرنشان کرد: هرمزگان با تمام ظرفیت های خصوصی و دولتی و مردمی در راستای اجرای این پویش ملی ومنطقه ای حرکت می کند .

وی با اشاره به اقلیم خاص استان افزود: هرمزگان با دارا بودن شرایط گرم آب و هوایی توانایی تولید نهال و کشت در فصل گرم سال را هم دارد و در نهالستان باغو بندرعباس بالغ بر ۵۰گونه نهال گرمسیری و جنگلی تولید می شود.

موسوی با اشاره به اهمیت مستندسازی در منابع طبیعی اظهار کرد: تمام اقدامات در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت باید مستند سازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه