English

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی

اصفهان قطب گردشگری و پیشران سایر استان‌های کشور است

مسلم شجاعی گفت: اصفهان قطب گردشگری و پیشران سایر استان‌های کشور است.

اصفهان قطب گردشگری و پیشران سایر استان‌های کشور است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مسلم شجاعی در حاشیه برگزاری دومین روز از برگزاری اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر ویژه از برگزاری این اجلاس با حضور ۲۲ هیئت گفت: در وزارت میراث‌فرهنگی این دوره ۴۷ موضوع کلیدی توسط وزیر احصاء شده که تعدادی از این موضوعات در حوزه گردشگری است.

او افزود: در برخی از موضوعات حوزه گردشگری خارجی باید با حاکمیت به جمع‌بندی برسیم و در این راستا دولت نیز ورود پیدا کرده است اما نیاز به رایزنی بیشتری بخصوص در حوزه ارز خارجی دارد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: چتر دولت نیز در سطح کلان و نیز استان‌ها در حوزه حمایتی و امیدآفرینی به‌عنوان پیشران توسعه است و در نمایشگاه اکسپو نیز تبدیل به موضوع و جریان شده است.

او تأکید کرد: بسیار خرسندیم که تنوع و تکثر صدای وزارت میراث‌فرهنگی نیز از بخش خصوصی بیرون می‌آید.

 شجاعی گفت: معتقدیم اصفهان قطب گردشگری و پیشران سایر استان‌ها است و انتظار داریم باقدرت و پرشتاب در حوزه گردشگری ورود پیدا کند.

 مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در مورد تعطیلی دو روز در هفته بیان داشت: در این زمینه نیز باتوجه‌به گردشگری داخلی و استانی باید با آموزش‌وپرورش و وزارت علوم به نتیجه برسیم و سپس تعطیلی در این مجلس تصویب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه