English

رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان:

پیشرفت اقتصادی در گرو تعامل با سایر کشورها است

رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تعامل با کشورهای عضو ACD می‌تواند راهی برای پیشرفت عملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی داشته باشد.

پیشرفت اقتصادی در گرو تعامل با سایر کشورها است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، وحید فولادگر در حاشیه دومین  در مورد نقش گفتگو در حل مشکلات اقتصادی و تجاری کشورها اظهار کرد: گفتگو می‌تواند مقدمه‌ای باشد تا در آینده نهادی تأثیرگذار داشته باشیم و به اهداف اجلاس نزدیک شویم. بی‌شک گفتگوها در سطوح مختلف برای هر نهادی تأثیرگذار و کمک‌کننده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: ترویج گفتگو در مورد موضوعات گوناگون در کشور نظرات را به هم نزدیک می‌کند و این روند تفکرات، تصمیمات و نتایج بزرگ‌تری را در پی دارد. معرفی پتانسیل‌های موجود در ایران و شهر اصفهان در حوزه‌های مختلف به کشورهای آسیایی باعث هم‌افزایی خواهد شد و ارتقای توانمندی قاره آسیا را در پی دارد.

او اضافه کرد: با همکاری‌هایی که بین فعالان اقتصادی کشور و در سطح بین‌الملل انجام می‌شود پتانسیل‌های عملی در کنار پتانسیل‌های تئوری پیشرفت می‌کنند.

وحید فولادگر پیرامون برگزاری اجلاس رؤسای اتاق‌های بازرگانی ACD عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط تحریمی بخش خصوصی می‌تواند اثربخش‌تر عمل کند چرا که شرایط در این حوزه اندکی سهل‌تر از شرایط برای دولت‌ها است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: برگزاری این اجلاس توسط اتاق بازرگانی اصفهان فرصتی بود که توانمندی‌های شهر و استان اصفهان به کشورهای دیگر شناسانده شود و به فعالان اقتصادی کمک‌کننده باشد تا شاهد رونق در اقتصاد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه