English

مدیرکل بهزیستی کردستان:

رسانه‌ها، سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف یاری دهند

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: این سازمان به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی، اجتماعی و حمایتی با ۱۷۰ نوع فعالیت در زمینه ارائه خدمات مطلوب و مناسب به جامعه هدف؛ نیازمند همکاری و همراهی رسانه‌ها است.

رسانه‌ها، سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف یاری دهند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حسین رسولی روز چهارشنبه در جریان بازدیدی ظهار کرد: انجام ۱۷۰ فعالیت در قالب ۵۲ ماموریت بر عهده سازمان بهزیستی است و این سازمان به تنهایی از عهده آن بر نمی آید و نیازمند همکاری سایر اقشار، نهادها و سازمان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش موثری در انعکاس خدمات دستگاه های مختلف و بیان مشکلات موجود دارند، گفت: از رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی انتظار می رود مثل همیشه ما را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به جامعه هدف یاری رسانند.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: جنس‌ فعالیت و کار این سازمان مردمی است بنابراین رسانه‌ها می توانند با اطلاع رسانی درست، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بهزیستی را به مردم معرفی کنند و روشنگری‌های لازم را در ارائه خدمات، به جامعه ارائه دهند.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر خدمات بسیار خوبی از سوی سازمان‌بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش خدمات به مددجویان در زمینه مسکن، اشتغال و غیره انجام شده است، ضمن اینکه خیرین و نیکوکاران نیز از طریق موسسات خیریه کمک رسان این سازمان بوده‌اند و انعکاس این مهم نیازمند همکاری رسانه ها است.

در حال حاضر هشت درصد جمعیت استان کردستان شامل حدود ۲۵ هزار خانوار مستمری بگیر و ۲۸ هزار خانوار غیر مستمری بگیر زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه