English

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انجام شد؛

تجلیل از ۲ نخبه قرآنی و ورزشی در منطقه ده شهرداری اصفهان

در کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان از دو نخبه قرآنی و ورزشی منطقه 10 شهرداری اصفهان تجلیل شد.

تجلیل از  2 نخبه قرآنی و ورزشی در منطقه ده شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور ابوالفضل قربانی، سید امیر سامع و مجید نادر الاصلی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانم فاطمه زهرا مالکی حافظ کل قرآن و آقای محمد مهدی مقدسی دارنده مقام دوم مسابقات رزمی کشوری تجلیل شد.

فاطمه زهرا مالکی دانش آموز کلاس یازدهم در مدت یک سال موفق به حفظ کل قرآن شده است. 

این حافظ قرآن با قدردانی از منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: باعث افتخار است که امروز در منطقه 10 شهرداری اصفهان از من تجلیل شد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات پدر و مادرش در فراگیری و حفظ قرآن ، نقش قرآن در موفقیت در زندگی و درسش را بسیار زیاد دانست.

مجید نادرالاصلی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این مراسم با ابراز خرسندی از دیدار با دو جوان نخبه منطقه 10 شهرداری اصفهان، جوانان را طلایه داران و پیام آوران نهضت مقدس اسلامی برای برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس نظام اسلامی دانست.

داود بحیرایی مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان هم تجلیل از نخبگان فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی را یکی از برنامه های مهم این شهرداری دانست و گفت: تجلیل از نخبگان موجب انگیزه و گام برداشتن موثر نخبگان در پیشرفت و رسیدن به اهدافشان است که‌ باعث شده شهرداری منطقه ده به هر بهانه ای در حد خود از این عزیزان تجلیل کند و موجب دلگرمی آنها شود.

گفتنی است؛ در دهمین جلسه سال جاری کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه 10 شهرداری اصفهان 42 پرونده  رسیدگی شد. درخواست مساعدت در حوزه شهرسازی ، املاک و خدمات شهری  درخواست بیشتر مراجعه کنندگان بود.

در این جلسه همچنین دو پرونده مربوط به شرکت های دانش بنیان بود که در خصوص آن تصمیم  لازم  گرفته شد.

به گزارش موج؛ کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان به منظور رسیدگی به درخواست های مردم به صورت ماهانه در منطقه 10 شهرداری اصفهان تشکیل می شود.

شهروندان محترم می توانند برای ارائه درخواست های خود در کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه 10 در سایت www.shoramgn.isfahan.ir|   ثبت نام نمایند.

تجلیل نخبه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه