English

هوای اصفهان برای همه ناسالم است/ شاخص کیفیت هوای اصفهان روی ۱۶۳ قرار گرفت

کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و پنجم دی ماه با شاخص کیفی شاخص کیفیت هوای اصفهان روی ۱۶۳ قرار گرفت درشرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است.

هوای اصفهان برای همه ناسالم است/ شاخص کیفیت هوای اصفهان روی ۱۶۳ قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی با ۱۹۳، باهنر با ۱۶۶، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۸۱، بلوار کاوه با ۱۶۷، رهنان با ۱۶۳، کردآباد و انقلاب با ۱۶۱، سپاهان شهر با ۱۸۵، فرشادی با ۱۶۰ و میدان فیض با ۱۵۸ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

درحال حاضر شاخص هوا براساس داده‌های دریافتی ۱۱ ایستگاه شهرداری در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه میرزا طاهر با عدد ۱۴۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده و ایستگاه‌های استانداری، پروین، جی، باغ غدیر و خواجو قطع است.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا مبارکه با ۱۷۱ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در ایستگاه شاهین شهر با ۱۰۶ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله سجزی، خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

 شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه