English

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:

یک هزار و ۱۵ انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۱۵ انشعاب غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای استان کشف شده و از این تعداد ۵۷۸ انشعاب پس از طی مراحل قانونی و اخذ جرایم مربوطه به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

یک هزار و ۱۵ انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،  ناصر لامعی معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۱۵ انشعاب غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای استان کشف شده و از این تعداد ۵۷۸ انشعاب پس از طی مراحل قانونی و اخذ جرایم مربوطه به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

وی ادامه داد: از تعداد ذکر شده ۱۲۹ فقره نیز وارد مراحل حقوقی شده و سایر انشعاب های مذکور همچنان در نوبت رسیدگی و گذراندن مراحل قانونی تبدیل به انشعاب مجاز هستند.

 ایشان گفت: با اجرای طرح کشف و قانونی کردن انشعاب های غیرمجاز از استفاده غیرقانونی از ۴۰۰ هزار مترمکعب آب جلوگیری شده است. گفتنی است شهروندان و روستانشینان می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و برای رفع احتمال بروز خطرهای احتمالی مربوط به آلودگی آب، موارد انشعاب غیرمجاز را اطلاع رسانی کرده و از پاداش آن نیز برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه