English

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رانت‌خواران حوزه خودرو اجازه نمی‌دهند دولت تصمیماتی در حمایت از مردم بگیرد

نماینده دزفول و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:متاسفانه هر دولتی که بر سر کار می‌آید نوکر خودروسازان می‌شود و رانت‌خواران حوزه خودرو اجازه نمی‌دهند دولت تصمیماتی در حمایت از مردم بگیرد .

رانت‌خواران حوزه خودرو اجازه نمی‌دهند دولت تصمیماتی در حمایت از مردم بگیرد

 گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور جهت بررسی مسائل جاری داخلی برگزار شد اظهار کرد : بیش از ۴۰ سال است اجازه تجمع اعتراضی قانونی  به بهانه قرار داشتن در شرایط حساس کنونی ، داده نشده است لذا زمان آن رسیده حق اعتراض قانونی به مردم داده شود تا از زمینه اغتشاشات به بهانه اعتراض ، گلایه صنفی و اجتماعی مردم جلوگیری کنند.

وی با اشاره به بی‌نتیجه بودن برخورد قهری با مسئله حجاب گفت : از ۳۲ سال پیش که‌ مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان را بر عهده داشتم با برخورد قهری نسبت به حجاب مخالف بودم و بارها گفته ام با گشت ارشاد مخالف هستم چون کار پلیس و نیروی انتظامی نیست بلکه یک موضوع فرهنگی و نرم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس همچنین یادآور شد : اگر مردم مشاهده میکردند با موضوعاتی نظیر سرقت مسلحانه ، فساد اداری و رانندگی بدون رعایت قانون  و موارد دیگر برخورد قاطع میشد ، هرگز  اجازه نمی‌دادند در مسائل کوچک اجتماعی ساختارشکنی شود.

نماینده مردم شهرستان دزفول خطاب به وزیر کشور بیان داشت : یکی از موضوعاتی که باعث نارضایتی مردم شده است بحث قیمت خودرو است.

وی با بیان اینکه موضوع خودرو ارتباطی به کشورهای متخاصم و تحریمها ندارد افزود : چرا باید مردم خودرو را با قیمت چند برابر واقعی خود خریداری کنند در حالی که قیمت خودروها انقدر نیست؟

آوایی ادامه داد : متاسفانه هر دولتی که بر سر کار می‌آید نوکر خودروسازان می‌شود و رانت‌خواران حوزه خودرو اجازه نمی‌دهند دولت تصمیماتی در حمایت از مردم بگیرد .

وی با بیان اینکه موضوع قیمت خودرو گلایه مردم را به دنبال داشته است تصریح کرد : برای حل این مشکل واردات خودرو باید انجام گیرد و تعرفه‌ای مناسب نه نجومی برای آن در نظر گرفته شود تا بخشی از اعتراض و گلایه مردم برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه