English

با حصور تعدادی از مسئولین استانی برگزار شد؛

تداوم پویش مردمی بذرکاری با هدف احیاء جنگل های زاگرس در استان ایلام

پویش مردمی بذرکاری با هدف احیاء جنگل های زاگرس با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاونین ستادی، فرماندار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل، رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایلام، اعضای سازمان های مردم نهاد و تعدادی از دوست داران طبیعت در منطقه دره ارغوان برگزار شد.

تداوم پویش مردمی بذرکاری با هدف احیاء جنگل های زاگرس در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این آئین اظهار داشت: حفظ و احیای منابع طبیعی، بخصوص احیا جنگل‌ها زاگرس و همچنین حفاظت و صیانت از عرصه های ملی امری ضروری و حیاتی است.

وی بیان نمود: همانطور که نقش مشارکت و همراهی عموم مردم در امر حفاظت پایدار و همچنین توسعه و احیاء منابع طبیعی تا کنون قابل توجه بوده، می طلبد از این پس نیز این همراهی و همکاری بیش از پیش از طریق جلب مشارکت عموم مردم و تشویق و ترغیب آنان بخصوص طبیعت دوستان و حافظان طبیعت پر رنگ تر گردد تا بتوان در راستای انجام وظایف و اهداف سازمانی این اداره که همان حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی است گام های مؤثری برداشت.

حجت الاسلام و المسلمین هواسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل نیز ضمن عرض خوش آمدگویی و تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مدعوین، به بیان اهمیت حفظ و احیاء جنگل‌ها و مراتع از منظر اسلام پرداخت و اظهار داشت منابع طبیعی یک موهبت الهی است که خداوند به انسان ها ارزانی داشته و در مقابل انسان نیز وظیفه دارد به پاس شکرگذاری از این نعمت خدادادی، همواره به نحوه صحیح از آن استفاده نماید.

دکتر نادری فرماندار شهرستان ایلام نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های چشم گیر و قابل توجه اجرایی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایلام در حوزه های مختلف کاری طی سنوات اخیر، اظهار داشت حفظ منابع طبیعی با مشارکت مردم توسعه می یابد و برنامه ریزی در جهت جلب مشارکت عموم مردم امر ضروری محسوب می گردد.

در خاتمه نیز سلطانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایلام نیز گفت: هدف از اجرای این پویش همگانی جلب مشارکت آحاد مردم در امر حفظ و احیای منابع طبیعی، ترویج و توسعه فرهنگ درختکاری، حفظ و گسترش فضای سبز و سرانه جنگل‌کاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه