English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان:

افزایش سواد آبی رسالت مهم روابط‌عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب در کشور است

مدیر عامل آبفای استان اصفهان یکی از رسالت‌های مهم روابط‌عمومی های آب و فاضلاب کشور را افزایش سواد آبی در جامعه برشمرد.

افزایش سواد آبی رسالت مهم روابط‌عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین اکبریان در همایش مدیران روابط‌عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور به میزبانی آبفای استان اصفهان با بیان این که یکی از اهداف و رسالت‌های مهم روابط‌ عمومی های این صنعت افزایش سواد آبی در جامعه است، اظهار داشت: آگاهی بخشی چگونگی فرآیندهای تولید، استحصال و تصفیه آب و همچنین تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب امر بسیار مهم و دشواری است که بایستی توسط دفاتر روابط‌عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب برای مردم تبیین و ارزش گذاری شود.

وی افزود: در عصر جدید روابط‌عمومی ها وظیفه تجزیه و تحلیل افکار مخاطبین به ویژه در بخش آب که نیاز اصلی زندگی است را بر عهده دارند و آگاهی  بخشی صحیح در این زمینه افزایش سواد آبی را در پی دارد‌.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان این که آب و مشکلات کم آبی یک اتفاق جهانی است که کشور ما نیز با توجه به اقلیم خشک درگیر آن شده است، اظهار داشت: آرمان‌های توسعه پایدار، دسترسی همگان به آب شرب سالم و پایدار و دفع بهداشتی فاضلاب را مد نظر قرار داده است و ضروری است که از سوی دفاتر روابط عمومی ارزش این اقدامات برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

وی همچنین توجه ویژه به فضای مجازی با توجه به گستردگی این فضا و شرایط کنونی جامعه و برنامه ریزی بلند مدت بر پایه برنامه های دانش محور در عرصه روابط عمومی را از اولویت‌های مهم روابط‌عمومی های صنعت آب و فاضلاب کشور بر شمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه