English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

صدور بیش از ۲۰ رأی قطعی برای عوامل اغتشاشات در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور بیش از ۲۰ رأی قطعی برای عوامل اغتشاشات در اصفهان خبر داد.

صدور بیش از ۲۰ رأی قطعی برای عوامل اغتشاشات در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشست با تشکل‌های دانشجویی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا با سرعت، دقت، حفظ انصاف و عدل و با قاطعیت به وظایف خود می‌کند، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ رأی قطعی برای عوامل اغتشاشات در دادگاه‌های تجدید نظر صادر شده است.

وی بیان داشت: متهمان اغتشاشات اخیر به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ گروه اول افرادی هستند که اقدامات و اعمال خرابکارانه و جدی نداشتند و پس از حضور در کلاس‌های آموزشی و سبک زندگی توجیه شدند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: دسته دوم افرادی بودند که عضو مؤثر نبودند، اما اعمال مجرمانه داشتند و در میدان حاضر بودند و همراهی کردند که با قرار کفالت و وثیقه آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: دسته سوم لیدرهایی بودند که هم در فضای مجازی فراخوان دادند و هم در میدان حضور داشتند و مردم را تحریک کردند و مرتکب جنایت هم شدند.

حجت الاسلام جعفری گفت: این افراد مزاحمت‌های جدی را از طریق تخریب و آتش زدن برای مردم ایجاد کردند که باید پاسخگوی عملکرد خود در دستگاه قضائی باشند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بر ایفای تکالیف در حوزه جهاد تبیین هم تاکید و اضافه کرد: مسئولان ما در حوزه جهاد تبیین و در ایفای وظایف و تکالیف خود باید با برگزاری جلسات هم اندیشی به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه