English

مدیر پروژه چهارباغ عباسی خبر داد؛

اجرای سه پروژه عمرانی در گذر چهارباغ اصفهان

مدیر پروژه چهارباغ عباسی از اجرای سه پروژه عمرانی در گذر چهارباغ عباسی اصفهان خبر داد.

اجرای سه پروژه عمرانی در گذر چهارباغ اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد علی سمیعی گفت: در حال حاضر سه پروژه عمرانی شامل زیرسازی کف خیابان شیخ‌بهایی، پروژه کف‌سازی خیابان عالم‌آرا و پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) توسط سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت‌های مناطق یک و سه در گذر چهارباغ در حال اجرا است.

وی بیان داشت: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص متوقف نشدن پروژه‌های عمرانی در کشور، تأکید شهردار اصفهان در خصوص پیگیری مباحث محور چهارباغ عباسی و اینکه یکی از مباحث شش‌گانه این محور بحث کالبدی آن است، در حال حاضر سه پروژه عمرانی در این گذر در حال اجراست.

این مقام مسئول افزود: این پروژه ها شامل زیرسازی کف خیابان شیخ‌بهایی، پروژه کف‌سازی خیابان عالم‌آرا و پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) است که توسط سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت‌های مناطق یک و سه در حال اجرا است.

او درباره مشخصات این پروژه‌ها توضیح داد: پروژه خیابان شیخ‌بهایی 60 متر طول و ۱۷ متر عرض دارد و متراژ جدول آن ۱۰۸ متر است. همچنین یک آب‌نما به طول ۲۹ و عرض یک متر در این پروژه احداث می‌شود که حوض آن به صورت مربع با طول و عرض دو متر در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی خاطرنشان کرد: زیرسازی کف خیابان شیخ‌بهایی با استفاده از بتن و با قطر ۱۰ سانتی‌متر و بلوکاژ ۲۰ سانتی‌متر برای نصب موانع انجام می‌شود.

او با بیان اینکه پروژه کف‌سازی خیابان شهید عالم‌آرا به طول ۲۱۰ متر تا خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی انجام می‌شود، تاکید کرد: برای این پروژه از سنگ مربعی ۴۰ سانتی‌متری با ضخامت 7 سانتی‌متر استفاده می‌شود.

سمیعی ادامه داد: برای کف‌سازی خیابان عالم‌آرا از بتن با ضخامت ۲۰ سانتی متر و بلوکاژ ۲۰ سانتی‌متری استفاده می‌شود و علاوه بر احداث سه پل بتنی، زیباسازی مادی در قالب مرمت و سنگ انجام می‌شود. همچنین برای حفظ ایمنی شهروندان، نرده‌گذاری مادی به طول ۲۲۰ متر انجام می‌شود.

وی اعلام کرد: پروژه پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) به طول ۲۴۵ و عرض ۷.۱۲ متر شامل پیاده‌رو با عرض ۶۰‌‌.۱ متر، باغچه به عرض ۹۲‌‌.۱ متر و پیاده‌رو با عرض ۶‌‌.۳ متر است که برای کف‌سازی این پروژه از بلوکاژ ۲۰ سانتی‌متری و بتن با ضخامت ۱۰ سانتی‌متر استفاده خواهد شد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی افزود: از دیگر مشخصات پروژه پارک شهید رجایی می‌توان به اجرای ۶۵۰ مترمربع سنگ‌فرش و ۱۰۰ مترمربع جدول‌گذاری اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه