English

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خبر داد؛

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های مهم منطقه‌ای دارای شاخص ۶۰ درصد است و وضعیت مطلوب‌تری دارد.

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی آصالح مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر کلیه پروژه‌های شهرداری اصفهان از جمله پروژه‌های شاخص، مهم منطقه‌ای و منطقه‌ای به طور متوسط ۳۵درصد پیشرفت داشته‌اند.

وی افزود: پروژه‌های مهم منطقه‌ای در بین پروژه‌ها دارای شاخص ۶۰ درصد است و وضعیت مطلوب‌تری را به خود اختصاص داده است.

آصالح بیان کرد: سلسله جلساتی به منظور بررسی پروژه‌های بحرانی و موانع پیش‌رو، همچنین راهکارهای تسریع در عملیات اجرایی آنها با حضور شهردار اصفهان و معاونان و مدیران مناطق پانزده‌گانه با محوریت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری برگزار شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این بررسی‌ها مشخص شد تعدادی از پروژه‌های شاخص این مناطق نیازمند اقدامات تکمیلی و گاهی فراتر از اختیارات شهرداری شامل هماهنگی میان‌دستگاهی هستند که تدبیر و پیگیری در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها حوزه‌های مربوط به شهرداری مکلف به اجرای مصوبات و ارائه گزارش پیشرفت فعالیت‌های خود مطابق با برنامه زمان‌بندی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی