English

برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر سودای عشق در جزیره قشم

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان «سودای عشق» با معرفی هنرمندان برتر بخش نمایش های صحنه‌ای و خیابانی در جزیره قشم نگین خلیج فارس معرفی شدند.

برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر سودای عشق در جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی سودای عشق بسیج هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره توسط هیات داوران این دوره انتخاب و معرفی شدند.

در این آیین، جایزه بازیگر دوم هیات داوران و جایزه نقدی به مسلم جعفری برای بازی در نمایش «مین» از شهرستان حاجی آباد و میران سلمانی برای بازی در نمایش «برخورد» از شهرستان میناب رسید.

در بخش بازیگر برگزیده اول بخش نمایش خیابانی این جشنواره، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به بازیگر نمایش «برخورد» عرفان سهرابی رسید.

در بخش بازیگر سوم مرد بخش نمایش خیابانی، از یوسف بهرامی برای بازی در نمایش «کوچه به کوچه» به کارگردانی خالد رحیمی از شهرستان میناب، میعاد پور رودباری بازیگر نماش «مین» به کارگردانی مسلم جعفری از شهرستان حاجی آباد، داوود رمضان زاده بازیگر نمایش «آخرین تماس» به کارگردانی محمد سلیمی از شهرستان میناب و سجاد شنبه پور بازیگر نمایش «برخورد» به کارگردانی حبیب الله ناصری از شهرستان رودان تقدیر به عمل آمد.

در بخش نویسندگی نیز هیات داوران با توجه به نقش آیینی از نویسنده نمایش «ماهک» و نویسنده نمایش «مین» برای پرداخت به ارزش های دفاع مقدس تقدیر به عمل آورد و لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایش «برخورد» اهدا شد.

در بخش کارگردانی بخش نمایش خیابانی تندیس جشنواره و جایزه نقدی از سوی هیات داوران به محمد سلیمی برای کارگردانی نمایش«آخرین تماس» از شهرستان میناب اهدا شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی به ترتیب به مسلم جعفری کارگردان نمایش «مین» و حبیب الله ناصری کارگردان نمایش«برخورد» تقدیم شد.

در بخش نمایش های بخش نمایش خیابانی برگزیده 2 نمایش «برخورد» به کارگردانی حبیب الله ناصری از شهرستان میناب و «مین» به کارگردانی مسلم جعفری از شهرستان حاجی آباد به دبیرخانه ملی تئاتر دفاع مقدس معرفی می شوند.

رقابت اصلی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هرمزگان از 18 تا 21 مهر 1401 در جزیره زیبای قشم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه