English

افشار فتح الهی؛

برنامه‌ریزی برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این مدت زمان کوتاه باید برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

برنامه‌ریزی برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات جام جهانی فوتبال 2022

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین نشست کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر در جزیره قشم عنوان کرد: فرصت سوزی سال های گذشته امکان ایجاد امکانات زیرساختی برای میزبانی از تیم های فوتبال حاضر در قطر را از ما گرفته است و در این مدت زمان کوتاه باید برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: گردشگران می توانند بدون ویزا به دو منطقه آزاد قشم و کیش وارد شوند و به همین دلیل مسئولیت اصلی پذیرایی از تماشاگران جام جهانی بر عهده این دو جزیره قرار دارد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: باید در سه حوزه میزبانی از گردشگران، افزایش مبادلات تجاری و جذب سرمایه‌گذار برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از فرصت جام جهانی بیشترین بهره را ببریم.

فتح الهی تصریح کرد: حضور گردشگران جام جهانی فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی-اسلامی و صلح طلب ما به جهانیان است و با تدوین برنامه مناسب فرهنگی میتوان اثرات بسیار مثبتی در ذهن گردشگران بر جای گذاشت.

گفتنی است، اعضای کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر در جزیره قشم در این نشست با بررسی چالش های پیش رو به بیان آخرین اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده پرداختند. 

همچنین احکام اعضای کمیته توسط رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه