English

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

امنیت و اقتدار نیروی انتظامی در سایه ولایت با هیچ کشوری قابل قیاس نیست

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت:عزت،امنیت و اقتدار نیروی انتظامی در سایه لوای ولایت و فرماندهی کل قوا در دنیا نمونه و با هیچ کشوری قابل قیاس نیست.

امنیت و اقتدار نیروی انتظامی در سایه ولایت با هیچ کشوری قابل قیاس نیست

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در آئین بزرگداشت هفته فراجا  و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی آران و بیدگل گفت: امنیت و اقتدار حاصل از فعالیت و حضور نیروهای انتظامی زیر سایه لوای امام عصر(عج) با مدال ولایت فقیه که کلام، نگاه و موضع معظم له عادی نیست و موضع نایب عام امام برحق و معصوم است با هیچ کشوری در دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی ایران امروز در دنیا جایگاه بالایی دارند افزود:اتفاقات و جسارت های که از سوی عده ای به پلیس شد نباید پلیس را به این فکر که در میان مردم جایگاهی ندارد و محبوب نیست به این فکر بیاندازد و توجه کند زیرا با استناد به قرآن این گروه کف روی آب و تمام شدنی هستند.

به گفته وی، حاصل تلاش نیروهای انتظامی ایران، امنیتی است که قابل قیاس با امنیت سطحی و پوشالی در بعضی  کشورها نیست.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه نیروهای انتظامی در قلب مردم، خانواده شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هستند تصریح کرد: دشمن ۴۰ سال است با همه تهدیدها  و سرمایه گذاری‌های کلان از چهار جهت کشور و حتی از کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی ایران مقابله می‌کند اما از برکت اتحاد کامل بین نیروهای مسلح و پشتیبانی و حمایت مردم ،همچنان مقاوم و مقتدر نتوانسته به اهداف و مقاصد شوم و خصمانه خود برسند.

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه کسانی که ظلم، فساد و آدم ربایی می کنند یا اعتیاد را رواج می‌دهند از مسیر حق و حقیقت خارج شده و خالق انسان را ناظر اعمال خود نمی‌بینند یادآور شد: هیچ عقل سلیمی اجازه نمی‌دهد حقوق بیت المال را تضییع یا مردم را تحقیر و خود را بالاتر از دیگران بدانید.

وی تاکید کرد: تعدی و سرکشی برخی به دلیل خروج از مسیر عقل و دین و اخلاق است.

امام جمعه آران و بیدگل،  بهترین تقدیر از نیروی انتظامی همان تعبیر مقام معظم رهبری است که اجر آنها را اجرمجاهدان فی سبیل الله دانست.

امام جمعه آران و بیدگل گفت: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم الله و با تفکر توحیدی خدمت و جهاد می‌کنند اما نیروهای دشمنان بویژه منافقان در خدمت امپریالیسم و زیر لوای کفر، صهیونیست و طاغوت فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سلیمانی اظهار کرد:

اگر فقط یکی از تهدیدهایی از جمله جنگ تحمیلی که دشمنان علیه ایران در طول همه این سال‌ها انجام دادند در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد طومار آنها در هم می‌پیچید اما در ایران با حمایت و پشتوانه مردم و نیروهای مسلح بوده است که آنها نتوانستند به مقاصد شوم خود در کشورمان برسند.

حجت الاسلام سلیمانی این مقاومت و سلحشوری مردم و نیروهای انتظامی را درسی برای قدرتهای بزرگ دانست و گفت: همیشه قدرت حق ماندگار و پیروز  و قدرت کفر و باطل نابودشدنی و‌شکست خورده است.

به گفته وی، نیروی انتظامی بامظلومیت، صداقت، اخلاص، عزت و حفظ ناموس در مقابل ظلم و ظالم هر کجا باشد همواره پیروز میدان است.

امام جمعه آران و بیدگل همچنین با تاکید بر اینکه چگونه در کشورهای آمریکا و فرانسه با مردم برخورد و مقابله می‌کنند افزود: ایران علاوه بر رشد و توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی به دنبال رشد همه جانبه بانوان در تمام میادین ورزشی علمی و اجتماعی است و از بانوان حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه این ظلم بزرگی است که ایران را در دنیا به تضییع حقوق زنان نسبت می‌دهند گفت:

از بانوان باید مظلومیت زدایی کرد و این رسالت نیروهای فرهنگی و دانشگاهی که از جایگاه زنان محجبه، مومنه و موفق که با چادر و عفاف خود در جامعه وعرصه‌های اجتماعی حضور دارند دفاع کنند.

امام جمعه آران و بیدگل همچنین فضای مجازی را یکی از تهدیدها دانست و گفت: از افراد توانمند فعال در این عرصه گلایه‌مندیم که منویات مقام معظم رهبری را در این عرصه جامه عمل نپوشاند.

امام جمعه آران و بیدگل

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه