English

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

خوزستان مدرسه عشق، ولایت و مقاومت است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوزستان مدرسه عشق، ولایت و مقاومت است و معلمان باید این ارزش ها را برای دانش آموزان تبیین کنند.

خوزستان مدرسه عشق، ولایت و مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، آیت اله کریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری روز شنبه در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس خوزستان در مدرسه شهید شیخ انصاری اهواز بیان کرد: با دست خالی انقلاب اسلامی را آغاز کردیم و امروز با دستاوردهای بی شمار و پیشرفت هایی که کسب کردیم در جایگاه بالایی قرار گرفته ایم.

وی گفت: از تمامی مسئولان درخواست داریم بعد از ۲ سال تعطیلی مدارس بر اثر شیوع کرونا برای تجهیز مدارس و تقویت نیروی آموزشی به آموزش و پرورش کمک کنند.

در ادامه این آیین استاندار خوزستان اظهار داشت: محافظان کشور دانش آموزان هستند که باید آینده این سرزمین را به دست آن ها سپرد، هر کشوری برای پیشرفت و توسعه نیازمند جوانان تحصیل کرده است.

صادق خلیلیان بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی خوشبختانه با تلاش هایی که انجام گرفته است از یک کشور با شاخص توسعه ضعیف به شاخص توسعه با سطح بالا رسیده ایم، میزان با سوادی قبل از انقلاب زیر ۵۰ درصد بوده که بعد از انقلاب این شاخص به ۹۴ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی زیر ساخت های مناسب آموزشی در کشور ایجاد شده است ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید ایران به رتبه اول دنیا برسد و در این مسیر دانش آموزان و معلم ها نقش بسیار مهمی دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز با اشاره به اینکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموزان در استان خوزستان راهی کلاس های درس شدند گفت: اولویت مجموعه تعلیم و تربیت استان تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و نسل شهید سلیمانی است.

مسعود حمیدی نژاد اظهار داشت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی است و این مهم نیز تنها از طریق معلمان محقق می شود.

وی بر نقش معلم ها در تحقق مفاد سند تحول بنیادین اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی نقطه تحول در آموزش و پرورش است چرا که بدون حضور اثر بخش معلم ها در بستر فعالیت های تربیتی تحول بنیادین امکان پدیر نمی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه