English

یک کشته و ۱۱ مصدوم بر اثر وقوع سه فقره تصادف در خوزستان

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع سه فقره تصادف از جمعه شب تا امروز شنبه در جاده‌های خوزستان یک کشته و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

یک کشته و ۱۱ مصدوم بر اثر وقوع سه فقره تصادف در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در دو راهی لالی به سمت جاده گتوند یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند. مصدومان شامل ۲ دختر بچه چهار و ۶ ساله و یک مرد ۲۷ ساله و فوتی یک مرد ۳۱ ساله گزارش شده است.

وی افزود: در حادثه‌ای دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در سه راهی مسجدسلیمان به سمت هفتگل چهار مصدوم در رده‌های سنی ۳۰ تا ۵۷ ساله بر جا گذاشت که ۲ نفر در محل درمان و ۲ نفر به بیمارستان شهدای هفتگل منتقل شدند.

شرهانی ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید به دلیل ترکیدن لاستیک و انحراف آن در جاده بستان به سمت عبدالخان در شمال غرب خوزستان چهار نفر مصدوم شامل ۲ نفر مرد و ۲ نفر زن گزارش شد که به بیمارستان نفت سوسنگرد اعزام شدند.

برخورد خودروی تیبا با یک موکب در ابتدای جاده کمربندی سوسنگرد - بستان در مسیر پایانه مرزی چذابه، ۹ نفر مصدوم بر جا گذاشته بود.این حادثه پیش از ظهر امروز شنبه رخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه