English

پیش بینی آسمانی صاف و هوای معتدل برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تغییراتی در دمای هوا ایجاد نمی شود و شاهد آسمانی صاف هستیم و دمای هوای امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۲۷ درجه است که پیش بینی می‌شود در گرمترین حالت به ۳۵ و خنک‌ترین به ۱۹ درجه می‌رسد.

پیش بینی آسمانی صاف و هوای معتدل برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تغییراتی در دمای هوا ایجاد نمی شود و شاهد آسمانی صاف هستیم و دمای هوای امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۲۷ درجه است که پیش بینی می‌شود در گرمترین حالت به ۳۵ و خنک‌ترین به ۱۹ درجه می‌رسد.

عنایتی در ادامه این خبر تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۸ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بین هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین وزش باد در تربت حیدریه با ۴۷ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان هفته در مناطق بادخیز جنوب شرقی استان آسمانی صاف همراه با گرد و خاک داشته باشیم.

وی ادامه داد: بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از فردا تا اوایل هفته آینده وزش باد در استان، به خصوص در نواحی جنوب شرق شدت خواهد گرفت و وزش باد در شهرستان های تایباد و خواف شدت بیشتری خواهد داشت و احتمال بروز خسارت در این مناطق دور از انتظار نیست.

عنایتی تاکید کرد: از روز جمعه افزایش پدیده ابرناکی در استان آغاز خواهد شد و دمای هوا، کاهش خواهد یافت و این افزایش ابر در روزهای ابتدای هفته آینده سبب بارش های پراکنده در مناطق شمالی استان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه