English

یحیی قاینی پور:

آسمان صاف و جوی پایدار در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: افزایش فشار هوا باعث ایجاد وزش باد در نقاط مختلف استان خراسان رضوی می شود و این رویداد باعث ایجاد وزش باد گاهی شدید می شود.

آسمان صاف و جوی پایدار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یحیی قاینی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی، آسمان این استان تا چند روز آینده غالبا صاف است که از پایداری هوا تا چند روز نشان دارد.

قاینی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: همچنین در این مدت افزایش فشار هوا باعث ایجاد وزش باد در نقاط مختلف استان خراسان رضوی به ویژه در نواحی شرقی و نقاط غربی استان می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: این رویداد باعث ایجاد وزش باد گاهی شدید، همراه با گرد و خاک ، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال ایجاد خسارت خواهد بود.

 وی در ادامه یادآور شد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

قاینی پور در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود دمای هوا ی امروز مشهد در گرمترین ساعت به ۲۹ درجه بالای صفر و در خنک ترین ساعات امشب به ۱۵ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه