English

امام جمعه تنکابن:

ظرفیت‌های کانون پرورش فکری توسعه یابد

امام جمعه تنکابن با حضور در نمایشگاه کانون پرورش فکری این شهرستان بر توسعه ظرفیت‌های کانون تاکید کرد.

ظرفیت‌های کانون پرورش فکری توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید مهدی هدایتی امام جمعه شهرستان تنکابن ضمن بازید از نمایشگاه و صحبت با اعضای و مربیان کانون، فعالیت‌های فرهنگی هنری این نهاد را بسیار ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه ظرفیت‌های کانون  پرورش فکری برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است.

همچنین فرماندار ویژه تنکابن نیز کانون را محیطی امن و بانشاط عنوان کرد و ادامه داد: تنوع فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون، برای شناخت و پرورش استعدادها و ترویج فرهنگ بسیار مناسب است.

مظاهر معافی ضمن پیشنهاد برگزاری جلسات شورای ادارای شهرستان در کانون، گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی هنری نشتارود، کیفیت و گسترش فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری هم توسعه یابد.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار، بیتا مرغوب مسئول مرکز تنکابن، ضمن معرفی و تشریح فعالیت‌های کانون از همراهی و مساعدت‌های امام جمعه و فرماندار ویژه این شهرستان قدردانی نمود و به ارایه گزارشی از عملکرد فرهنگی هنری ادبی کانون پرداخت.

در پایان، دو تابلوی هنری  از چهره  دو شهید  بزرگوار؛  سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید باهنر که توسط اعضای این مرکز نقاشی شد، از سوی مسئول این کانون به  امام جمعه و فرماندار شهرستان تنکابن اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه