English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

توزیع بیش از ۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از ۴ هزار و ۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۳۲میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با بیان اینکه ۵ هزار و ۹۸۹ بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار داشت: تجهیزات پزشکی با هدف حمایت بیشتر از بیماران نیازمند تهیه و بین آنها توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان بیمار توزیع شده، ادامه داد: این اقلام با کمک خیران و نیکوکاران به منظور کاهش دغدغه های بیماران خاص و صعب العلاج، با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان تامین شد.

بنایی با تاکید بر رایگان بودن تمامی خدمات به این بیماران از جمله داروهای مورد نیاز، هزینه های بستری و سایر هزینه ها در بیمارستان های دولتی، افزود: این نهاد حمایتی با مساعدت مردم خیر و نیک اندیش استان تجهیزات پزشکی از جمله واکر، ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، فشارسنج، تشک مواج و ... را به منظور حمایت بیشتر مددجویان بیمار تهیه می کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان به هزینه های سنگین درمانی بیماران صعب العلاج اشاره کرد و گفت: هم استانی ها و خیران نیک اندیش می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، همچنین با شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ ، مساعدت های خود را برای کاهش دغدغه و درمان این بیماران اهدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه