English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان اعلام کرد؛

افتتاح ۲۰ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در هفته دولت

مدیرکل میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: ۲۰ واحد اقامتگاه بوم‌گردی با اعتباری بیش از 130میلیارد تومان با پیش‌بینی اشتغالزایی برای ۹۷ نفر در هفته دولت افتتاح می شود.

افتتاح ۲۰ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با بیان اینکه ۲۰ واحد اقامتگاه بومگردی با اعتباری بیش از   130میلیارد تومان با پیش‌بینی اشتغالزایی برای ۹۷ نفر در هفته دولت افتتاح می شود گفت: روند پیشرفت فیزیکی ساخت اقامتگاهای بوم‌گردی در گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ارتباط نزدیک و پیوسته دهیاران و شورا‌ها با اداره میراث شهرستان ها روند احداث  اقامتگاه های بوم‌گردی را تسهیل می کند.

جهانی در ادامه با تاکید بر توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در گیلان گفت: بهره‌گیری از معماری بومی، رعایت اصول زیست محیطی و پسماند، پذیرایی از گردشگران با غذاهای محلی از جمله مواردی است که در رونق اقتصادی این مسأله تاثیر به سزایی دارد.

  ۱۳۰ واحد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در گیلان وجود دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اینکه  ۱۳۰ واحد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در گیلان وجود دارد گفت: «در چند سال اخیر فعالیت اقامتگاه‌های بوم‌‌گردی در گیلان با استقبال خوبی مواجه شده است. اما با این وجود موضوع آموزش مساله مهمی است که در اداره اقامتگاه‌ها باید به آن توجه کرد چرا که این موضوع طبیعتا تاثیر مستقیمی بر کیفیت اقامت مسافران در این فضاهای گردشگری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه