English

نادر فلاحی:

۱۱۰ میلیارد ریال پروژه احداث اقامتگاه های بوم گردی در اردبیل در حال اجراست

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر سه پروژه احداث اقامتگاه‌ های بومگردی با حجم سرمایه‌ گذاری 110 میلیارد ریال در سطح استان اردبیل در حال اجراست.

110 میلیارد ریال پروژه احداث اقامتگاه های بوم گردی در اردبیل در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: در سطح استان سه پروژه احداث بومگردی در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نمین در حال اجرا بوده که برنامه‌ریزی شده تا سال آینده از این پروژه‌ها بهره‌برداری شود.

وی حجم سرمایه‌گذاری در این طرح‌های بومگردی را بیش از 110 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اقامتگاه بومگردی خدامرادی که در روستای قونسول‌کندی عملیات اجرایی آن از سال 97 آغاز شده با 30 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اقامتگاه بومگردی هژبری در روستای خاقاه علیا را دیگر طرح با 30 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: اقامتگاه بومگردی قهرمان‌زاده نیز با 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در خارج از محدوده شهر لاهرود در مسیر قوتورسویی در حال احداث است.

فلاحی افزود: با راه‌اندازی و افتتاح این طرح‌های اقامتی در مجموع برای 36 نفر فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد و در کنار اشتغالزایی زمینه برای رونق گردشگری روستایی نیز در این مناطق فراهم می‌شود.

وی توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح روستاهای استان را از جمله برنامه‌ها در راستای رونق صنعت گردشگری در این مناطق عنوان کرد و گفت: به همین منظور روستاهای دارای ظرفیت برای احداث و راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی شناسایی و برای احداث این واحدهای اقامتی اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه