English

مدیریت درمان منطقه کاشان:

کاشان رتبه نخست خرید درمان کشور است

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی رتبه نخست خرید خدمات درمانی در کشور را داراست که بعد از وزارت بهداشت دومین تولید کننده خدمات درمانی در سطح کشور در مدیریت درمان منطقه کاشان ارائه می دهد.

کاشان رتبه نخست خرید درمان کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، امیررضا آذرنوش در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: برای کار آمدن حمایت های مطلوب و هم چنین حفظ و توسعه منابع برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به بیمه شدگان نکته قابل توجهی که بایستی به آن توجه کرد بخش عظیم سازمان تامین اجتماعی حضور تلاشگران اصلی در حوزه تولید و کارآفرینی هستند.

وی افزود: این جمعیت مولدیست که چرخ های تولید و پویایی کشور هستند که وظیفه بسیار مهم  سازمان تامین اجتماعی ، تامین معیشت و مهمتر از آن تامین خدمات سلامت برای جمعیت تحت پوشش خود را برعهده دارد.

وی در ادامه گفت:جمعیتی بالغ بر ۴۵ میلیون نفر را در سطح کشور تحت پوشش خود قرارداده که خدمات متنوع از جمله بیمه ای و درمانی برای بیمه شدگان ارائه می دهد.

 هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی رسیدن به عدالت اجتماعی

مدیر درمان اظهار داشت: تلاش و پوشش و هدف گزاری های این سازمان و نظام، رسیدن به یک امر مهم بوده که آن هم عدالت اجتماعی است.

وی گفت: در سال ۱۳۸۳ با تصویب قانون ساختار جامع رفاه و تامین اجتماعی جهت تحقق و کار آمدکردن و رسیدن به این هدف مهم گامی موثر برداشته شد که در سال های بعد دچار چالش های در اجرای این قانون در حوزه شده که تا به امروز ادامه دارد.

 سیاست های کلی تامین اجتماعی جامعیت و انسجام بخشیدن به تلاش نظام وایجاد جهش

آذر نوش خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۱ فرودین سال جاری سیاست های کلی تامین اجتماعی، به صورت راهبردی کلان و به منظور جامعیت دادند و انسجام بخشی به تلاش های نظام و ایجاد جهش در این زمینه ابلاغ کردند که با توجه به اهمیت و جامعیت این ابلاغ  به عنوان یک سند که تحقق آن مستلزم تجهیزات اساسی در قوانین و مقررات جاری و تلاش های جدی در این عرصه است که سازمان تامین اجتماعی گامی در این راستا برداشته که این ابلاغ مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار دهیم.

 وی در ادامه گفت: چون موارد فرا بخشی افزایش یافته ما تمام تلاش خود را در جهت به ثمر بخشیدن و اجرای این ابلاغ به کار می بریم.

مدیریت درمان تامین اجتماعی شهرستان کاشان افزود: طبق آخرین سرشماری منطقه کاشان ۳۵۲ هزار نفر ، که حدود ۷۰ الی ۷۵ درصد جمعیت کاشان تحت پوشش می باشند.

 وی گفت: سازمان تامین اجتماعی رتبه نخست خرید خدمات درمانی در کشور را داراست که بعد از وزارت بهداشت دومین تولید کننده خدمات درمانی در سطح کشور در مدیریت درمان منطقه کاشان ارائه می دهد.

 سرانه سالانه تخت در جمعیت تحت پوشش 3.4 به ازای هر 1000 نفر

مدیریت درمان منطقه کاشان عنوان کرد: سرانه تخت در جمعیت تحت پوشش تقریبا ۳.۴ تخت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر می باشد که نسبت به نرم کشوری بسیارخوب می باشد، این مسئله درکشورحدود ۱.۵ تخت به ازای هر هزار نفر است.

 وی ادامه داد: در خصوص هزینه کرد این مجموعه در بخش کرونا با توجه به اینکه هزینه های بستری بیمه شدگان به صورت کاملا رایگان محاسبه گردیده تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیریت درمان کاشان

آذرنوش ادامه داد: این مدیریت در سال ۱۴۰۰ به طور متوسط حدود ۴۰ تا ۴۵   میلیارد تومان ماهانه در بخش درمان جهت بیمه شدگان،صرف شده که با توجه به افزایش نرخ دارو و تجهیزات پزشکی پیش بینی می شود این هزینه  در سال جاری افزایش قابل توجهی یابد.

وی گفت: در قسمت بیماران خاص هزینه درمان بیمه شدگان به صورت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی توسط سازمان پرداخت می گردد.

 ۸ میلیارد تومان هزینه صرف شده پروژه هتلینگ

 مدیریت درمان عنوان کرد: بخش هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی راه اندازی شده که در این بخش خدمات به صورت VIP  و با بالاترین استاندارد های خدمات درمانی در حد بهترین بیمارستان های ایران به بیمه شدگان ارائه می شود.

وی همچنین گفت: در همین راستا تجهیز بیمارستان با مخزن اکسیژن ۱۰ تن آماده ارائه بهترین خدمات به بیمه شدگان دربیمارستان شبیه خوانی هستیم.

این مقام مسئول افزود: شایان به ذکر است که جهت انجام پروژه هتلینگ و خرید مخزن اکسیژن بالغ بر 8 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: در بخش خدمات ما به دو صورت درمان مستقیم  درمراکز ملکی سازمان شامل بیمارستان شبیه خوانی و پلس کلینیک تخصصی بوعلی کاشان، درمانگاه تخصصی حضرت ابوالفضل(ع) آران و بیدگل و درمانگاه شهدای نطنز و همچنین خرید خدمت از مراکز  درمانی خصوصی و دانشگاهی  به بیماران ارائه خدمت می نماییم.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در بیمارستان شبیه خوانی  خدمات توسط متخصصین زنان و زایمان، داخلی، غدد، قلب، فوق نوزادان، اطفال، زنان و زایمان،  بیهوشی، عفونی،  جراحی، عمومی و دندانپزشکی  ارائه می شود.

مدیریت درمان منطقه کاشان گفت: درمانگاه تخصصی حضرت ابوالفضل خدمت رسانی توسط متخصصین داخلی، اطفال، دندانپزشک وپزشک عمومی رادیولوژی آزمایشگاه، تزریقات، نوارقلب و داروخانه، درمانگاه شهدای نطنز خدمات پزشک عمومی، داروخانه،  دندانپزشک،  آزمایشگاه و تزریقات ونوارقلب به بیمه شدگان ارائه خدمت می نماییم.

آذر نوش بیان کرد: در بخش خصوصی با ۸۱ پزشک عمومی، ۸۷ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۲۱ دندانپزشک، ۷۸ داروخانه و ۲۴ آزمایشگاه، ۱۲ مرکز رادیولوژی، ۹مرکزسونوگرافی ۴ مرکز سیتی اسکن، ۲ مرکز ام ارآی و ۲مرکز سنجش استخوان و ۱ مرکز پزشکی هسته ای، ۱ مرکز رادیوتراپی، ۲۷ مرکزفیزیوتراپی،  ۲۰ درمانگاه و شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و ۱۰ بیمارستان و دی کلینیک طرف قرارداد بوده و سعی در این داریم که  بهترین خدمت رسانی را به  بیمه شدگان در منطقه کاشان ارائه دهیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه