English

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی:

حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و پرهیز از تک فرزندی مورد توجه ویژه قرار گیرد

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی ایلام گفت: در راستای سیاست های مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت. این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و پرهیز از تک فرزندی مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اشرف تابانی  ظهر امروز در آیین روز ملی جمعیت که با حضور خانواده سازمان تامین اجتماعی ایلام برگزار شد، اظهار داشت: در راستای سیاست های مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: خانواده موفق خانواده ی است که هم خود و هم فرزندان با نماز و مسائل دینی اشنا باشند. موفقیت فقط در بحث جایگاه مدیریت نیست و صالح بودن انسان ها به والدین بر می گردد.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی  عنوان کرد: هر پدر و مادر در زندگی انسانی کارآمد باشند قطعا فرزندان موفقی تحویل جامعه خواهند داد.

وی مهمترین مبحثی که سبب می شود فرزندان صالح وارد جامعه شود درست بزرگ کردن آنان است. در نظام دینی همواره بیان شده لقمه حلال در رشد معنوی فرزندان بسیار کارساز و تاثیر گذار است.

تابانی عنوان کرد: همه ما موظف هستیم به مقوله ای رزق و روزی و ایمان به خداوند توجه کنیم. هرچقدر رابطه والیدن با فرزندان خوب باشد محیط زتدگی ما نیز بهتر خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در این آیین گفت: جمع خانوادگی موجب شادی خانواده و اجتماع می شود که توجه به فرزند آوری مهم است.

مهیار سلیمانی افزود: خانواده تک فرزند سبب به وجود آمدن مشکلات برای پدر و مادر و فرزندان می شود. وقتی فرزندی بدون همبازی و نداشتن الگو بزرگ شود در آینده آنها نیز از نعمت دایی، خاله، عمو و عمه محروم می شوند.

وی اظهار داشت: در خانواده کم جمعیت، تربیت فرزند به درستی انجام نمی شود، زیرا قانون های خاص از خانواده پرجمعیت شکل گرفته و برای اعضا مناسب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه