English

حجت الاسلام و المسلیمن احمد حسن زاده بیان کرد؛

کمک‌خواهی از رئیس جمهور برای رفع مشکلات درمان تامین اجتماعی کیش

امام جمعه کیش گفت: اگر تا یک ماه آینده این اختلافات به صورت ریشه‌ای و به نفع بیمه شدگان جزیره مرتفع نشود طی یک نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست خواهیم کرد که آیت الله رئیسی مستقیم به مساله ورود پیدا کند.

کمک‌خواهی از رئیس جمهور برای رفع مشکلات درمان تامین اجتماعی کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلیمن  احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن عید قربان اظهار داشت: این عید یکی از فرصت های مناسب مسلمانان برای هم‌گرایی است که می‌توانند در سایه این عید به وحدت برسند و مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

وی همچنین بر استفاده از این فرصت برای مستحکم تر کردن رابطه معنوی با خداوند متعال تاکید کرد گفت: عید قربان همانند فرصت عید فطر و غدیر بهانه‌ای اززشمند برای افزایش معنویات در زندگی مسلمانان است.

حجت الاسلام و المسلیمن حسن زاده با اشاره به اختلاف نظر معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان کیش در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان اظهار داشت: چندی است که شاهد گفت و گوهای زیادی در این زمینه بودیم و از مسئولان می خواهیم که در چهارچوب قانون برای حل این مشکل تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کیشوندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در این جزیره کاری فراتر از قانون از هیچ کدام از نهادها و دستگاه ها ندارند اضافه کرد: این حق بیمه شدگان برای بهره مندی از خدمات درمانی از سوی سازمان تامین اجتماعی است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به علت بالا بودن تعداد بیمه شدگان در شعبه این جزیره مبالغ بالایی را دریافت می کند افزود: انتظار می رود ۹ درصد حق درمان این افراد در این جزیره در شکل های مختلف از جمله تاسیس یک مرکز درمانی هزینه شده تا سرانه درمانی ساکنان این جزیره بالاتر از سایر نقاط کشور نباشد.

بیشتر بخوانید: 

ارسال کمک های مردمی جزیره کیش به مناطق زلزله زده هرمزگان

وی در پایان با اشاره به اینکه کاری به اختلاف نظرها و دعواهای دو دستگاه درگیر نداریم افزود: اگر تا یک ماه آینده این اختلافات به صورت ریشه‌ای و به نفع بیمه شدگان جزیره مرتفع نشود طی یک نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست خواهیم کرد که آیت الله رئیسی مستقیم به مساله ورود پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه