English

با حضور فعالان اقتصادی کشور پاکستان و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان؛

پتانسیل‌های همکاری پاکستان و اصفهان بررسی شد

پتانسیل‌های همکاری اصفهان و پاکستان در زمینه صنایع شیمیایی و رنگ، در وبینار و جلسات B2B با حضور فعالان اقتصادی کشور پاکستان و جمعی از اعضای اتاق بازرگانی اصفهان بررسی شد.

پتانسیل‌های همکاری پاکستان و اصفهان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، زید طیب عباسی رایزن  اقتصادی سفارت پاکستان در ایران،  در نشست مجازی با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ارائه توضیحاتی از شرایط عمومی بازار جهانی محصولات شیمیایی به توانمندی‌های تولیدی پاکستان اشاره کرد.

در ادامه کیهان عباسیان، مدیر واحد بازاریابی و روابط بین الملل اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ارائه گزارشی از توانمندی‌های استان اصفهان در زمینه‌های تولید مواد شیمیایی و پتانسیل های صادراتی اصفهان به پاکستان، به ارایه توضیحاتی در خصوص نیازهای تخصصی استان در زمینه محصولات شیمیایی و رنگ پرداخت.

همچنین مراد نعمتی زرگران مشاور اتاق بازرگانی تهران و فعالان تولیدکننده صنایع شیمیایی و رنگ  پاکستان، به معرفی ظرفیت‌های صنایع شیمیایی و رنگ دو کشور پرداختند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه  تعدادی از اعضای فعال اتاق بازرگانی اصفهان در زمینه محصولات شیمیایی و رنگ، نحوه همکاری مشترک با تجار کشور پاکستان را مورد بررسی قرار داده و پیشنهاداتی در خصوص تبادل دانش فنی و گسترش روابط تجاری ارائه دادند که مورد استقبال طرف پاکستانی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه