English

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور خبر داد:

اختصاص سوخت و تجهیزات دریایی یارانه‌ای به فعالان گردشگری دریایی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: طی مصوبه دولت در زمینه گردشگری دریایی، مقرر شد سوخت و تجهیزات دریایی یارانه‌ای به افرادی که در گردشگری دریایی فعال هستند تعلق گیرد.

اختصاص سوخت و تجهیزات دریایی یارانه‌ای به فعالان گردشگری دریایی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عزت الله ضرغامی در سفر به غرب مازندران و بازدید از ظرفیت های گردشگری این منطقه، اظهار داشت: یقیناً مازندران در حوزه گردشگری کشور در رده عالی و درجه اول قرار دارد و تنوع بسیار زیادی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های بنیاد مستضعفان ادامه داد: پروژه‌های خوبی در شهرک نمک آبرود چالوس در حال اجرایی شدن است و سه پروژه عظیم دیگر مانند مارینا در مازندران در دست اجرا است که کاربری متنوع و فرصت بی نظیر برای جذب گردشگر و رضایتمندی مردم دارد.

وزیر گردشگری در چالوس

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: آزادسازی ساحل، طرح عمومی است و ایجاد امکانات تفریحی گردشگری و خدماتی در سواحل ضروری است و بنابراین اگر برنامه‌های جایگزین خوب نداشته باشیم وضعیت بدتر از گذشته خواهد بود و زمینه فساد اجتماعی فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی مصوبه دولت در زمینه گردشگری دریایی، مقرر شد سوخت و تجهیزات دریایی یارانه‌ای به افرادی که در گردشگری دریایی فعال هستند تعلق گیرد، تصریح کرد: این مسئله درباره شناور‌های بزرگ و کروز تأثیرگذار خواهد بود که برای ورود کروز و شناور‌های بزرگ رایزنی شده است و با توجه به اینکه کروز‌ها تا چند هزار مسافر را جابجا می کنند و برای حضور آن‌ها با شرکت‌های بزرگ وارد مذاکره شدیم.

ضرغامی داشتن اسکله مناسب برای ورود کروز را لازم و ضروری دانست و از مذاکره بنیاد مستضعفان برای ساخت اسکله خبر داد و افزود: حضور جدی کروز در سواحل جنوبی کشور را شاهد خواهیم بود زیرا سواحل جنوب ظرفیت ورود کشتی‌های بزرگ گردشگری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه