English

امیررضا رجبی:

تشکیل ۷۴۳ پرونده تخلف اقتصادی در خراسان رضوی

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲ ماهه نخست امسال با ۲ هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی از سطح بازار استان، ۷۲ پرونده مربوط به قاچاق کالا به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال نیز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تشکیل ۷۴۳ پرونده تخلف اقتصادی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: طی ۲ ماهه نخست امسال با تشدید نظارت و بازرسی ها در سطح بازار ۷۴۳ پرونده تخلف اقتصادی به ارزش هزار و ۳۵۴ میلیارد ریال در استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رجبی این سخنان را در نشست قرارگاه مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی به ریاست استاندار اظهار کرد و ادامه داد: این سازمان در بازه زمانی یاد شده اقدامات گسترده و جدی در خصوص بازرسی ها از بازار و برخورد با مقوله قاچاق کالا با همراهی سربازان گمنام امام زمان (عج)، بازرسان اصناف، بسیج اصناف و ادارات، پلیس اقتصادی و تعزیرات حکومتی داشته است.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در این مدت در مقایسه با ۲ ماهه ابتدای سال گذشته ، ۹۱ درصد گشتهای مشترک بازرسی و ۱۷ درصد تعداد بازرسی ها در خراسان رضوی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در پی اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، پس از تشدید بازرسی ها و نظارت جدی بر بازار و بنگاه های تولیدی در خراسان رضوی از ۱۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه امسال ۲۱ هزار و ۷۸۶ مورد بازرسی در قالب اعزام هزار و ۶۱۰ گروه با ۲۳ هزار و ۶۷۳ بازرس در سطح استان انجام گرفت که منجر به تشکیل سه هزار و ۱۴۸ پرونده شد.

رجبی افزود: طی ۲ ماهه نخست امسال با ۲ هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی از سطح بازار استان، ۷۲ پرونده مربوط به قاچاق کالا به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال نیز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و در سامانه ۱۲۴ به دنبال افزایش سرعت رسیدگی هستیم تا در سریع ترین زمان به گزارشهای مردمی رسیدگی شود.                           

رییس سازمان صمت خراسان رضوی با اشاره به بیشتر شدن همراهی مردم در انعکاس گزارش تخلفات یادآور شد: ظرفیت پاسخگویی کارشناسان در سامانه ۱۲۴ سه برابر شده و  الگوی فعالیت در این سامانه نیز تغییر کرده و برقراری تماس با این سامانه آسان شده است.

رجبی در خاتمه خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌سازی بیشتر در سامانه ۱۲۴ مردم نیز در دادن گزارشهای تخلف به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همراهی بیشتری داشته‌ اند که برخی از برخوردهای بازرسان با تخلفات طی روزهای گذشته در نتیجه دریافت همین گزارشهای مردمی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه